FANDOM

Gametitle-FNV OWB.png

Платформа знищення відходів — простір в Old World Blues, доповненні до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Локація являє собою платформу на височини з встановленою на ній фермової конструкції несучої чотири об'єкту невідомого призначення, які зовні нагадують перевернуті сонячні панелі. В центрі платформи на купі сміття лежить зламаний сек'юрітрон «Марк I», в корпусі якого можна знайти різне сміття.

На східній стороні платформи розташований павільйон з двома недіючими пультами управління і кутовим письмовим столом. На внутрішній стіні павільйону є схематичне зображення довоєнного прапора США, намальоване синьою фарбою — знак залишений Уліссом, що означає, що дане місце не представляє небезпеки.

На південній стороні платформи є сходи, що спускається до примикає промислової звалищі, яка служила також і майданчиком для розвантаження сміття, призначеного для знищення. Підйом відходів на платформу здійснювався за допомогою ліфтового підйомника, нині бездіяльного. Крім будівельного сміття на звалищі можна виявити кинутий вантажівка, кілька зламаних сек'юрітронів і сатурнітовий снаряд калібру 914 мм, однак головною визначною пам'яткою є три величезних маніпулятора для гігантського робота типу робоскорпіон.

Сходи на північній стороні платформи веде вниз до вантажної станції.

Мешканці Редагувати

Саму платформу облюбував один з лоботомітів, крім того при її відвідуванні Кур'єр може бути помічений пошкодженими сек'юрітронами серії «Марк», патрулюють територію між цехом по демонтажу сек'юрітронів і навантажувальної станцією.

Поява Редагувати

Платформа знищення відходів з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі