FANDOM

Gametitle-FO3 BS

Писар Валлінкорт (англ. Scribe Vallincourt) — персонаж Broken Steel, доповнення до Fallout 3, писар Братства Сталі.

Опис Редагувати

Писар Валлінкорт — одна з помічників писаря Ротшильда. Її спеціалізація — збройові технології і пристрої, що дуже важливо для місії Братства Сталі по збору технологій. Вона така ж розумна, як і красива, але не фліртує і не втручається ні в що, крім своєї роботи на Братство. Вона так палко вірить в початковий шлях Братства, що трохи побоюється нового напрямку старійшини Лайонса, але запуск проекту «Чистота» пізніше змінив її думку.[1]

Належить до ордену Щита, Валлінкорт досліджує способи зробити броню більш міцною і стійкою. Крім того, вона возиться з механічними пристосуваннями і методами, які можуть бути використані для захисту. Наприклад, вона створила пристрій, дозволяє заглушати сигнали, за допомогою яких Анклав контролює своїх пазурів смерті.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети
Ряса писаря Братства

Квести Редагувати

Плата за електрику • Поговоривши з Валлінкорт, Самотній Подорожній отримає пристрій контролю над кігтями смерті.

Примітки Редагувати

Якщо підійти до неї до закінчення квесту «Смерть з небес», то вона скаже, що дуже зайнята, однак після квесту «Хто смів, той і перемагає», вона буде набагато більш доброзичливою, і Подорожній отримає похвалу від Валлінкорт.

Поява Редагувати

Писар Валлінкорт з'являється тільки у доповненні до Fallout 3Broken Steel.

Примітки Редагувати