FANDOM

Gametitle-FO3

« Я проктор Ордена щита. Я керую іншими членами свого ордену і відповідаю за забезпечення захисту. Знаєш, скільки часу знадобилося, щоб зміцнити ці руїни? З уламків Пентагону я створив велику Цитадель! Не найлегша завдання, друже мій! »

Писар Боудіч (англ. Scribe Bowditch) — персонаж Fallout 3, проктор Ордена Щита в Братство Сталі.

Опис Редагувати

Писар Боудіч призначений ковалем і несе відповідальність за багато нововведення за останні кілька років. Його спеціалізація — силова броня, і він проводить багато часу, захоплено доводячи її до ідеалу[1].

Раніше Bowditch часто піддавався поранень через недосвідченість в бою, і це послабило його здоров'я. 1 серпня 2277 ріка через перенаправлення великої кількості енергії в головний лазер Ліберті Прайма, стався викид енергії, з-за чого писар Bowditch отримав опіки другого ступеня[2].

Тепер же Bowditch дуже багато часу проводить у лабораторії у своїй кузні на верхньому рівні, де знаходиться силова броня і верстак. Вночі відсипається в ліжку на нижньому рівні лабораторії.

Bowditch може розповісти про історію Братства і за бажанням Подорожнього може присвятити його в подробиці розколу Братства. Також він може чинити снаряжене Самотнього Подорожнього до стану 51%.

Інвентар Редагувати

Одяг Зброя Інші предмети На трупі
Ряса писаря 10-мм пістолет 10-мм патрон* Вухо**

* Кількість генерується випадковим чином
** Якщо Самотній Подорожній має здатність «Найманий вбивця» і вб'є Боудича

Квести Редагувати

Штучна Людина • Bowditch охоче поділиться одній зі своїх голозаписей і сподівається вийти на слід Синта. Він сподівається, що ця ситуація — не розіграш, однак впершись у глухий кут своїх розслідувань, він кидає свою затію, повіривши в те, що його надули, як і інших техніків і лікарів.

Цитати Редагувати

  • «Говорили, що йому було потрібно змінити зовнішність і стерти пам'ять. Спершу ми всі були в захваті від самої думки про андроїдах. Потім виявилося, це був лише розіграш».
  • «Вони розіслали такі касети різним людям, які цікавляться різними пристроями і технологіями. Наш аналіз підтвердив: говорить звичайна людина».
  • «Хотілося б думати, що у мене попереду ще великі справи, але ось мої суглоби з цим не згодні. Зате я тобі розповім, які часи були для мене гіршими: кожен раз, коли в мене стріляли. Я писар, а не солдат!»
  • «Всякий раз здається, що найголовніша і складне завдання — те, що зараз. Спочатку виживання, а потім розширення, а тепер — єдність. Ми тут навидались виродків і самозваних диктаторів. Це ще не найстрашніше, принаймні тут мало нового. Але останні події — розкол, догляд Ізгоїв... Ось ці речі мене по-справжньому турбують».
  • «Солдати об'єдналися навколо паладина Кадена, одного з тих, хто прийшов зі старійшиною Лайонсом з Заходу. Вони служили разом більше двадцяти років. Кадена поважали, і він був так само вірним ідеалам Братства, як і старійшина Лайонс. Вони просто не зійшлися в трактуванні наших клятв. Але коли розбіжності перейшли в мордобій, він пішов з Ізгоями. В той день ми втратили більше братів, ніж у будь-якій битві».

Поява Редагувати

Писар Боудіч з'являється тільки у Fallout 3.

Примітки Редагувати