FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших пивоварнях.

Mbox default
Незавершена стаття

« За даними Братства пивоварня «Гвіннет» була названа в честь Баттона Гвиінета, який одним з перших підписав Декларацію незалежності. »

Паладин Данс

Пивоварня «Гвіннет» (англ. Gwinnett brewery) — локація Fallout 4.

Місцезнаходження Редагувати

Розташована на схід від станції Ендрю, по дорозі до форту Індепендент.

Опис Редагувати

Пивоварня «Гвіннет» нетипова локація Fallout 4, більшість зон в цій грі мають коридорну систему, що передбачає проходження локації по заданому маршруту без особливих вишукувань. Тривимірність нечасто додає можливість швидко повернутися в більш ранні точки маршруту, не більше. Двері, замкнені на замки і термінали, більш складні, ніж легені, зазвичай ведуть в нагородні тупики, які можна й обійти. Якщо ж і зустрічаються більш складні перешкоди, це або ще не виданий квест або ж за ще не дослідженим кутом можна виявити ключ/пароль, якщо не раніше.

Проблеми починаються відразу на вході: вихід з вхідного тамбура в цеху перегороджує двері зі складним замком, що відкриваються також через термінал з паролем середньої складності. Пройти далі, не зламавши їх, неможливо. (вихід є далі дивіться як).

Весь секрет у тому, що дана локація тісно пов'язана з розташованої недалеко локацією Ресторан «Гвіннет», пароль для вхідних дверей знаходиться там, втім щоб знайти його там доведеться оглянути всю локацію (і майже поруч з паролем знайдеться труба ведуча в пивоварню за цю двері).

Однак це ще не вся принадність локації: всі містки для підйому наверх поламані, так що не зметикував використовувати для підйому наверх досить дбайливо зібрані труби і транспортиры покрутиться на рівні підлоги/входу, винищить болотників та їхні гнізда і ні з чим покине локацію... Розділ знахідки і вихід на дах доступні тільки для здогадливих, і то при знаходженні журналу ви ризикуєте припустити що локація повністю зачищена і не знайти вихід на дах.

Для виходу на дах треба ще трохи побігати по трубах і не забути використовувати цистерни як проміжні ланки. На даху дві споруди. Щоб відкрити двері, зачинені на засув зсередини, потрібно просто вистрілити в засув з балістичного зброї через розбите вікно (хоча двері буває і вже відкритої). Всередині термінал з рецептом пива «Гвіннет Стаут».

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

  • Журнал «Байки торговця з Джанктауна» — на столі поруч з терміналом Пивоварні системи в невеликому приміщенні нагорі, куди можна піднятися по трубах і містках. Там же знаходиться червоний скриня з боєприпасами та зброєю.
  • Голозапись Рецепт пива «Гвіннет Стаут» (ель дохлого бриташки) — на даху, у замкненому на засув приміщенні, в терміналі, поруч лежить зелена сумка.
  • Квантова ядер-кола — біля входу в пивоварню, у автомата ядер-коли за фанерним щитом.
  • Вишнева ядер-кола — біля входу в пивоварню в автоматі ядер-коли

Квести Редагувати

Реакція напарників Редагувати

  • Маккріді: Гвіннет... Гвіннет... Чому ця назва здається такою знайомою? Я точно чув його в Столичних Пустках, але хоч убий, не пам'ятаю, де.»
  • Кюрі: А, знаменита пивоварня Гвіннет. Одна з найстаріших в Америці

Примітки Редагувати

До північно-заходу від пивоварні знаходиться невідзначена на карті пустки локація Завод.

Поява Редагувати

Пивоварня «Гвиннет» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати