FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші пивоварні.

« За даними Братства пивоварня «Гвіннет» була названа в честь Баттона Гвіннета, який одним з перших підписав Декларацію незалежності. »

Паладин Данс

Пивоварня «Гвіннет» (англ. Gwinnett brewery) — локація Fallout 4.

Місцезнаходження Редагувати

Розташована на схід від поліцейського управління південного Бостона, по дорозі до Замку.

Опис Редагувати

Знаменита пивоварня одна з найстаріших в Америці[1], була заснована місцевим пивоваром Баттоном Гвіннеттом, тезкою[2] одного з батьків-засновників. Продукція пивоварного заводу удостоювалася різних нагород. Їх пиво «Гвіннет Стаут» отримувало нагороду «Найкраще пиво Бостона» двічі в 2051 і 2062 роках.[3]

Пивоварня також була відома тим, що випускала інші відомі види пива Гвіннетт: «Гвіннет Ель», «Гвіннет Пілзнер», «Гвіннет Лагер», «Гвіннет Світле» і горезвісне «Гвіннет Домашнє».[4]

Після бомбардування Бостона ті працівники пивоварні, що вижили, а саме невідомий чоловік і Меліса, вирішили сховатися в сусідньому ресторані[5]. В даний час пивоварна фабрика занепала і стала притулком для болотников.

Планування Редагувати

Пивоварня «Гвіннет» нетипова локація Fallout 4, більшість зон в цій грі мають коридорну систему, що передбачає проходження локації по заданому маршруту без особливих вишукувань. Тривимірність нечасто додає можливість швидко повернутися в більш ранні точки маршруту, не більше. Двері, замкнені на замки і термінали, більш складні, ніж легені, зазвичай ведуть в нагородні тупики, які можна й обійти. Якщо ж і зустрічаються більш складні перешкоди, це або ще не виданий квест або ж за ще не дослідженим кутом можна виявити ключ/пароль, якщо не раніше.

Проблеми починаються відразу на вході: вихід з вхідного тамбура в цеху перегороджує двері зі складним замком, що відкриваються також через термінал з паролем середньої складності. Пройти далі, не зламавши їх, неможливо. (вихід є далі дивіться як).

Весь секрет у тому, що дана локація тісно пов'язана з розташованої недалеко локацією Ресторан «Гвіннет», пароль для вхідних дверей знаходиться там, втім щоб знайти його там доведеться оглянути всю локацію (і майже поруч з паролем знайдеться труба ведуча в пивоварню за ціми дверима).

Для виходу на дах треба ще трохи побігати по трубах і не забути використовувати цистерни як проміжні ланки. На даху дві споруди. Щоб відкрити двері, зачинені на засув зсередини, потрібно просто вистрілити в засув з балістичної зброї через розбите вікно (хоча двері буває і вже відкритої). Всередині термінал з рецептом пива «Гвіннет Стаут».

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Реакція напарників Редагувати

  • Маккріді: Гвіннет... Гвіннет... Чому ця назва здається таким знайомим? Я точно чув його на Столичному Пустищі, але хоч убий, не пам'ятаю, де.»
  • Кюрі: А, знаменита пивоварня «Гвіннет». Одна з найстаріших в Америці

Поява Редагувати

Пивоварня «Гвіннет» з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Зі спогадів Кюрі
  2. Версія Паладина Дансу і версія з керівництва щодо засновника пивоварні Баттона Гвіннетта різняться.
  3. Fallout 4 Vault Dweller's Survival Guide стор. 515 [18.05] GWINNETT BREWERY. This venerable brewing operation was started by a local beer maker named Button Gwinnett, namesake of one of the founding fathers. Their Southie Stout was voted Boston's Best of Beer 2051 and 2062.
  4. Fallout 4 Vault Dweller's Survival Guide стор. 516.
  5. Пивоварня «Гвіннет» — записи в терміналах стор. 516.