FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Печерний гриб з'являється і в інших іграх.

Печерний гриб (англ. Cave fungus) — їжа Fallout 3.

Опис Редагувати

Являє собою шматочки швидше за все грибів[1], нанизані на шампур. По виду ідентичний шматочках ігуани і білячим сухарикам. За розповідями Еклера, гриби з'явилися у водяних басейнах Літл-Лемплайта, в які перші мешканці скидали тіла «дылд». За його ж словами, цвіль зішкрібають зі стін печери і збирають з води, вона має огидний смак і запах, але дуже поживна, тому дітям не доводиться їсти її у великих кількостях. Крім цього, гриби мають властивість виводити радіацію з організму. Це, можливо, і допомогла дітям вижити в печерах.

Характеристики Редагувати

При вживанні цього продукту можна відновити дуже мало очок здоров'я, але головне можна трохи знизити рівень радіоактивного зараження організму, а завдяки високої вартості і низької ваги гриби є непоганим предметом торгівлі.

Місцезнаходження Редагувати

  • обмінювати ці гриби на дивне м'ясо у Еклери або на баффаут у Люсі у співвідношенні 2:1. Для цієї операції необхідно згода мера Мак-Кріді. Також можна відразу отримати гриб, погрожуючи меру завалити вхід до печери (втрата карми).
  • При першому відвідуванні печерної «їдальні» одну порцію продукту можна знайти на столі, за яким зазвичай сидить Еклер (згодом з'їдається мешканцями).

Дослідження #004-C Редагувати

  1. Не цілком зрозуміло, як з лишайників (симбиотиков грибів з водоростями), що побічно підтверджується інформацією з вирізаною замітки (за винятком зазначеного роду, що відсилає до цвілевим грибів), можна отримувати будь-які шматочки. Замітка повинна була міститися у вирізаному терміналі технічного складу Лабораторії, який повинен був знаходитися в Сховище 106.

Поява Редагувати

Печерний гриб з'являється у Fallout 3 та Fallout: New Vegas.

Примітки Редагувати