FANDOM

Gametitle-FO3.png
Mbox default.png
Ця стаття містить нелокалізовані ілюстрації.
Елементи меню або тексти діалогів на ілюстраціях до цієї статті не перекладені. Ви можете покращити якість статей в Вікі Fallout, завантаживши локалізовані зображення.
Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інших печераx.

Печери Рок-Крик (англ. Rock Creek Caverns) — локація "Fallout 3".

Опис Редагувати

Це великий ізольований ділянку печери, в якому живуть болотники, болотники-мисливці або королі болотников, в залежності від Рівень персонажа рівня персонажа. Складається з однієї внутрішньої секції.

Наводку на розташування печери може дати мешканець Пусток в знак подяки за порятунок від кігтя смерті. Він вручить мапу з поміткою «Скарбниця короля болотников!» (випадкова зустріч). Після чого на карті в Піп-бій з'явиться маркер цієї печери ("Печера Рок-Крик").

Вхід Редагувати

Увійти до печери можна через ґрати колектора на дні котловану (точно на північний захід від бази Національної гвардії і північний схід переходу метро Френдшип-Хайтс).

Усередині Редагувати

Печери Рок-Крик являють собою мережу каналізаційного колектора, сполученого з тунелем лінії метро. Судячи з усього, ж/д шляху були побудовані поверх природної печери, доступ до якої відкрився після обвалу метро. Печери злегка затоплені.

Мешканці Редагувати

У печерах знаходяться, в основному, болотники. 2 болотника звичайних, 2-3 болотника-мисливця і до 10-ти королів болотников (в залежності від рівня персонажа).

Знахідки Редагувати

І інше сміття і хімія, розкидані по печерах.

Можна виявити кілька трупів мешканців пусток, найманецьів, брамінів і скелети. Судячи з раскиданному в одному з відгалужень печер муравьиному м'ясу (ще є розкидав м'ясо кротокрыса і собаче), болотники харчуються і мурахами.

Появу Редагувати

Печери Рок-Крик з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі