FANDOM

Gametitle-FO3.png
Не слід плутати з табором старателів Клиффсайд.

Icon disambig.svg
В Вікі Fallout є статті про інших печераx.

Печера Клиффсайд (англ. Cliffside Cavern) — локація "Fallout 3".

Опис Редагувати

Це аванпост рейдерів на півдні Столичного Пустища. Печера складається з двох пов'язаних локацій: печери яо-гаєв і аванпосту рейдерів. Рейдери заселили верхню частину печери і, судячи з усього, зустрівши в глибині яо-гаєв, вирішили туди не сунутися і відгородилися від них протипіхотними мінами. Так що потрібно бути обережніше і вишукувати під ногами міни і розтяжки. В дальній частині печери є двері, закрита на замок. Вона веде на Столичну Пустку.

Населення Редагувати

Населення печери складається з рейдерів, збройних різною зброєю, і яо-гаєв в глибині печери.

Знахідки Редагувати

Появу Редагувати

Печера Клиффсайд з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • Іноді у вузькому виході з печер, який закритий на рівні «Складний», при переході в Столичну Пустку Самотній Подорожній може «застрягти» в напарниках, т. к. вони з'являться в тій же точці, що і він із-за браку місця. В результаті він не зможе пересуватися, навіть якщо ввести tcl. Швидке переміщення також не допоможе. Так що, якщо ви туди заходьте, або залишайте напарників зовні, або збережетеся.
  • В печерах яо-гаєв можливі провали в текстурах з-за чого атаки мутантів можуть разнообразиться подбеганием по повітрю і стрибком крізь каміння і стеля.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі