FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші печери.

« Нічні мисливці наводять жах на навколишні землі. Крім того, їх складно знайти, але я знаю, що в печері поблизу Бітер-Спрінгс є їх гніздо. »

Руда Люсі

Печера Блудборн (англ. Bloodborne Cave) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Печера розташована на пустки Мохаве, до північно-заходу від Бітер-Спрінгс і на схід від Таємницею квартири Братства Стали. Праворуч від входу в печеру знаходиться видовбаний камінь. В околицях печери мешкають вогненні гекони і нічні мисливці. Також поблизу можна зібрати: корінь зандер, тютюн койоте, квітки брока, плоди бананової юки.

У східній частині печери можна побачити аптечку першої допомоги і скриня, шлях до яких перекривають металеві ворота, замкнені на дуже складний замок. Зломав його або відкривши за допомогою ключа, який знаходиться біля табірного багаття, і знешкодивши встановлену перед воротами розтяжку, Кур'єр виявить ще один замок (середній), яким замкнений тепер сам скриню. У скрині знаходиться досить велика кількість доларів НКР, монет Легіону і пляшкових кришок (сума останніх, залежно від Рівень персонажа рівня Кур'єра, може досягати восьми тисяч).

Мешканці Редагувати

Квести Редагувати

Бери всеРуда Люсі відправляє сюди Кур'єра яйцями нічних мисливців.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Печера Блудборн з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати