FANDOM

Gametitle-FNV HH
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інші печери.

Печера Ангела (англ. Angel Cave) — локація Honest Hearts, доповнення до Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

У цьому місці живе Джошуа Грехем. Його можна знайти в самому кінці печери, разом з невеликою групою Мертвих Коней.

Планування Редагувати

Печера складається з двох частин — маленькою, в якій знаходиться декілька наметів Мертвих Коней, і великий, в якій знаходиться Джошуа. Також там можна виявити верстак і верстат для спорядження патронів. Поряд з верстаками знаходяться ящик слюсаря і контейнер «Запчастини для спорядження патронів». Всередині печери велика кількість печерних грибів.

З печери є ще один вихід, що веде до скелі, на якій знаходиться невеликий табір Мертвих Коней, а також схованку Рендалла Кларка.

Цінні знахідки Редагувати

  • Ящик слюсаря, в якому, з невеликою ймовірністю, може знаходитися до чотирьох навчальних книг (вміст ящика генерується відразу після входу в печеру).
  • В центрі великої кімнати, на столі, можна знайти безліч пістолетів кал. 45, 4 з яких можна вкрасти.
  • Схованку вижив можна знайти, вийшовши через задню частину печери і відправившись до дальньому лівому кутку скелі.

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Печера Ангела з'являється тільки у доповненні до Fallout: New VegasHonest Hearts.