FANDOM

Gametitle-FNV
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших Печерах.

Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших Складах.

Печера-склад Великих ханів (англ. Great Khan supply cave) — три неотмечаемых локації "Fallout: New Vegas".

Опис Редагувати

Дві печери розташовані майже прямо на північ від Бітер-Спрінгс, а третя — на північний захід від нього. З печерами пов'язані два квесту капітана Жиль, а самеГори, тільки гори» та «Ще трошки».

Печера з радіоактивними припасами Редагувати

Ця печера знаходиться на північній околиці Бітер-Спрінгс, позаду табору, зліва від дороги, що веде в гори.

Всередині печери знаходяться бочки з радіоактивними відходами, внаслідок чого там підвищений радіаційний фон. У великому залі мешкають гігантські мурахи: четверо гігантських мурах — солдат і троє гігантських мурах — робітників. Валізу з радіоактивними припасами знаходиться у віддаленій частині печери за зламаною ґратами.

Печера з припасами Великих ханів Редагувати

Ця печера знаходиться на північ від Бітер-Спрінгс, позаду табору, в кінці дороги, що веде в гори.

Печера складається з великої зали з закривавленими останками людей, убитих нічними мисливцями, і невеликого коридору, що веде до замкненим воротах (рівень навик Злом 25%), за якими стоять два ящика з боєприпасами і валізу з припасами Великих ханів. Коли Кур'єр наблизиться до проходу на склад, звідти з'являться нічні мисливці.

Печера Оскара Веласко Редагувати

Ця печера знаходиться на північний захід від Бітер-Спрінгс. Від підніжжя гори, по дорозі від Бітер-Спрінгс, рухаючись на захід і в гори, піднімаючись вище всякий раз, коли це можливо, Кур'єр вийде до вузькій дорозі, майже на самій вершині гори. Вхід в печеру знаходиться на цій дорозі, праворуч.

Печера служить житлом Оскару Веласкоперсонажу квесту «Гори, тільки гори». За замкненими воротами (рівень навику Злом 25%) далі по проходу, ліворуч від входу, деяка броня, патрони і ще один чемодан з припасами Великих ханів. Перед воротами встановлені дві міни. Міни безпечні, якщо Кур'єр знаходиться в хороших відносинах з Великими ханами, а якщо квест «Гори, тільки гори» вирішено мирним шляхом, міни не будуть позначені як чужа власність.

Є два проходи у великий зал, де знаходиться табір Веласко. Якщо Кур'єр піде прямо від входу, Веласко, помітивши його, почне діалог. На стежці направо встановлено ведмежий капкан, і далі вже біля самого входу у великий зал — ще три міни.

Примітки Редагувати

Ключ до замкненим воріт в печерах може бути отриманий від Веласко через діалог або з його трупа.

Поява Редагувати

Печера-склад Великих ханів з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі