FANDOM

Gametitle-FO3
Не слід плутати з квестом Fallout 4 «перший крок».

« Перед тобою відкриється величезний світ, повний різних людей. А ти? Якою людиною ти будеш? »

Джеймс

Baby Steps Theme

Перші кроки (англ. Baby Steps) — перший квест Fallout 3.

Проходження Редагувати

Квест починається відразу після того, як гравець закінчить обирати ім'я головному герою, стать персонажу і налаштування зовнішнього вигляду після народження. Хоча квест і починається відразу після народження, головному героєві вже виповнився рік.

Цей навчальний квест призначений для навчання гравця переміщенню та небойовим діям у навколишньому світі. Перехід на однорічний вік робиться переходом від спалаху в кімнаті народження Самотнього Подорожнього до послаблення ефекту засліплення від яскравого світла ламп у Сховища 101.

« Не дивися прямо на світло, синку. Очі заболять. До цього тобі доведеться звикнути. »

— Джеймс

Джеймс, перебуваючи в дитячому манежі дитячої кімнати в Сховища, підзиває свою дитину, щоб та підійшла до нього[1].

« Ну давай! Йди до тата! »

— Джеймс

Підійти до папи Редагувати

« Давай, ще крок! »

— Джеймс

Мета:
  • Підійти до вашого тата.

Перше завдання просте: підійти до тата, що знаходиться в манежі. Він підзиваає свою дитину, щоб та підійшла до нього.

« Нічого собі! Боже мій! Ледь виповнився рік, а як впевнено ходить. Мама б тобою так пишалася. »

— Джеймс

Після заходу в манеж і висловлювань Джеймса з приводу успіхів у ходьбі своєї дитини він скаже, що він радий би залишитися з ним на деякий час, але не може, після чого залишає манеж і зачиняє його, залишивши дитину одну.

« Слухай, малюк. Я знаю, тобі не подобається, коли тато тебе залишає, але потерпи хвилинку. Побудь тут, поки тато збігає в кабінет. З тобою все буде гаразд, синку. Я миттю. »

— Джеймс

Великий втечу Редагувати

Мета:
  • Відкрити двері манежу.

У цей момент дається нове завдання: відкрити двері манежу. Потрібно підійти до дверей і натиснути клавішу дії. Дверцята відкриється і почнеться наступна стадія квесту.

Система SPECIAL! Редагувати

Мета:

Наступним завданням є знайти в кімнаті книжку «Система SPECIAL!» і погортати її. Вона лежить праворуч перед ящиком з іграшками. При першому її «прочитанні» повинно відкритися вікно, в якому вам надасться можливість визначити початкові значення основних характеристик системи SPECIAL. На кожній сторінці атрибута наводиться його короткий опис. На останній сторінці, наведено всі сім характеристик, щоб ви змогли точніше налаштувати їх всі в одному місці.

Речі, які слід пам'ятати:
Остаточно налаштувати початкові значення атрибутів ви зможете в подальшому — при завершенні квесту «Втечу!» — при виході з Сховища 101.
  • Жодна основна характеристика не може бути піднята вище 10.
    • Характеристика може бути «невідчутно» піднята вище 10. Це ніяк не позначається на самій характеристиці, але якщо який-небудь предмет або ефект зменшує її, то це зменшення компенсується цією «невідчутною» прибавкою. Наприклад, якщо Спритність Подорожнього становить 10 і ви знайшли пупс «Спритність», то характеристики персонажа не зміняться, то є СПР 10, але якщо надіта металева броня, що дає -1 СПР, то цей мінус буде знівельовано «зайвим» очком СПР та у Подорожнього СПР так і залишиться рівна 10 (замість 10 — 1 = 9).
  • У грі є пупси для підвищення на 1 пункт кожної основної характеристики, але не вище 10.
  • Різні предмети можуть бути надіті або просто додані до інвентаря для зміни характеристик. Більш того, більшість предметів основної екіпіровки можуть дати +1 СПР та/або +1 ВТР. Деякі види силовий броні дають надбавку до Силі, що дещо компенсує їх власну вагу. Деякі головні убори можуть дати +1 ВТР. Щасливі сонячні окуляри можуть дати +1 УДЧ, як і квестові нагороди Бойова броня рейнджерів або Щаслива куля 8.
  • Для тимчасового збільшення основних характеристик можна використовувати препарати.
При переміщенні по кімнаті, можна вперше взаємодіяти з ігровими об'єктами: брати і переносити іграшки з скрині, намагатися стрибати і залазити на стілець. У разі затримок у грі будуть висвітлюватися підказки, що можна зробити в даний момент.

« Ха-ха-ха! Ось так маленький дослідник! Так мені й треба, не варто було тебе замикати! »

— Джеймс

Після того, як гравець розподілить очки, закінчить гортати книжку і закриє її, Джеймс повернувшись в кімнату здивується, що «маленький дослідник» примудрився вибратися з манежу (навіть якщо той повернеться назад у нього до моменту його приходу).

Він сяде на коліна поруч з фотографією на столику і розповість про улюблену цитату з Біблії мами, яка відображена в рамці.

« Іди сюди. Хочу тобі дещо показати. Бачиш? Це була улюблена цитата твоєї мами. Це з Біблії. Об'явлення 21:6. Я Альфа й Омега, Початок і Кінець. Хто прагне, тому дармо Я дам від джерела живої води.

(Об'явлення 21:6). Вона завжди любила.

»

— Джеймс

Йти за татом Редагувати

Мета:
  • Йдіть за своїм татом з кімнати

Потім Джеймс попросить слідувати за ним, щоб подивитися, чи захоче його подружка Амата пограти з ними.

« Гаразд, підемо подивимося не хоче твоя подружка Амата пограти... »

— Джеймс

Він відкриє двері в сусідню кімнату і вийде в коридор. Після того, як гравець вийде в коридор гра пропустить 9 років життя і перенесе на вечірку на честь 10-річчя Подорожнього, почавши квест «Швидке дорослішання».

Нагорода Редагувати

  • 5 пунктів для додавання до параметрів S. P. E. C. I. A. L.

Примітки Редагувати

  • На протязі цього квесту Подорожній може видавати «дитяче лепетання» натискаючи клавішу «Активувати».
  • У цей період життя, як і відразу після народження, гравець не зможе побачити Подорожнього зі сторони.
  • Якщо використовувати консольні команди, то можна вийти з локації і опинитися в квесті «Втеча». Якщо сісти на стілець або диван, то можна буде побачити головного героя (їй або йому буде дев'ятнадцять років і зростом з немовля). Можна ще за допомогою консолі вийти з Сховища (не рекомендується, так як дитина не може носити зброю). Перешкоджати ніхто не буде.
  • За допомогою консолі, можна пролетіти крізь скло і праворуч від вас буде лежати труп папи (труп буде виглядати в п'ятдесят років так якщо в такому вигляді його ви зустрінете на пустищах).
  • Якщо підійти до дверей, яку закриває Джеймс, поки залишає кімнату або зайшов до неї, то рівень зламу дверей буде «Дуже складно».

За лаштунками Редагувати

Сказана фраза Джеймсом з Біблії є 6 віршем з 21 глави Об'явлення Івана Богослова: «І сказав Він мені: Сталося! Я Альфа й Омега, Початок і Кінець. Хто прагне, тому дармо Я дам від джерела живої води. (Об'явлення 21:6)».

Примітки Редагувати

  1. Якщо гравець вибрав персонажа чоловічої статі. Відповідно, якщо гравець вирішив грати за жіночого персонажа, Джеймс називає дитину донькою.