FANDOM

Gametitle-FNV

« Останнє, чого ти не побачиш. »

— Девіз підрозділу

Перший розвідувальний батальйон НКР (англ. NCR 1st Recon) — елітне снайперське підрозділ армії НКР.

Опис Редагувати

У загін, за словами колишнього члена батальйону Буна, потрапляють ті, хто добре проявив себе на стрільбище. Зовні відрізняються від інших бійців НКР червоним беретом з вишитим на ньому девізом загону. Базується розвідбат в таборі Маккарран, але після виконання квесту «Полювання за головами»[1] переводиться в табір Форлорн-Хоуп.

Члени загону Редагувати

Члени батальйону розділені на двійки. Десятка Пік і капрал Бетсі — єдина двійка, згадана в грі, але оскільки Горобець — офіцер, то Стерлінг і Тирлич теж швидше за все повинні складати двійку.

Пов'язані квести Редагувати

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Перший розвідувальний батальйон НКР з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

  • 1-й розвідбат може бути відсиланням до 1-го розвідувального батальйону корпусу морської піхоти Сполучених Штатів.
  • Багато членів загону схожі з персонажами фільму «Морпіхи» (англ. «Jarhead»), знятого за книгою Ентоні Своффорда «Морпіхи: Хроніки морських піхотинців часів війни у перській Затоці та інших битв» (англ. «Jarhead: A Marine's Chronicle of the Gulf War and Other Battles», 2003).

Баги Редагувати

Навіть після прибуття в табір Форлорн-Хоуп члени батальйону можуть продовжувати вважати, що вони як і раніше борються з Чортами у руїнах Саут-Вегаса.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Іноді достатнього вбивства Драйвера Нефи та отримання нагороди за його голову.