FANDOM

Gametitle-FO3.png

« До Парадіз-Фоллз потрапляють два типи людей. Раби та работорговці. Так що якщо ти не хочеш начепити на себе нашийник — відвали. »

Буркотун

Парадіз-Фоллз (англ. Paradise Falls, укр. Райські Водоспади, Грішний Рай)[1]локація Fallout 3, розташована на Столичному Пустищі, центральна база работоргівців.

Опис Редагувати

Історія Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Работорговці

Торговельно-розважальний центр після Великої війни став притоном маніяків, гвалтівників, головорізів і психопатів, серед яких работоргівля стала розвиватися в післявоєнні роки вже до 2080-го років.

Відомо, що тут Сміливець Герберт Дешвуд і Аргайл у 2250 ріку звільняють з полону рабиню Пенелопу Чейз і приводять її до Рокополису[2].

На початок 2277 року переобладнаний торговий центр є центральною базою работоргівців Столичної Пустки на чолі з Трунарем Джонсом.

Планування Редагувати

Локація являє собою фортифікований торгово-розважальний комплекс, що має один "офіційний" прохід всередину. Всі можливі проходи в центр комплексу між іншими будівлями були заставлені будівлями-перешкодами і «стінами» з автомобілів, автобусів і їх уламків, а також завалені піском, камінням і уламками від сусідніх будівель. Часто внутрішні і зовнішні стіни і перепони, утворені з насипів, огорож, решіток і уламків будівель, захищають внутрішню "основу" захисту — поставлені один на одного автомобілі і автобуси висотою доходять до 7 метрів. Висота стін у середньому і наочно становить чотири автомобіля корвеги, поставлених один на одного, максимум висота автомобільної стіни доходить до висоти дахів будівель, що виділяються своєю масивністю і трохи більшою висотою. Число освічених "шарів" стін-перешкод коливається від двох (шини і уламки будівель або стіна з автомобілів і металевий паркан) до п'яти (чергуються нагромадження споруд з автомобілів, поставлених парканів і уламків будівель у східній частині комплексу).

Зовнішній периметр Редагувати

По зовнішньому периметру дотримується одноманітність дотримання надійної фортифікації: зруйновані проходи у внутрішній табір работоргівців завалені уламками будівель, засипані землею і по можливості обнесені загороджувальними спорудами. Будівлі за рівень вікон і дверей на зовнішньому периметрі замуровані зовні і зсередини, здебільшого засипані землею висотою більше пів-метра і ґрунтовно заставлені парканами. автомобілями та огородженнями.

Статуя хлопчика з морозивом без лівої руки розташована в північно-східній частині зовнішнього периметра і обгороджена з зовнішньої сторони парканом, а у внутрішній — стінами і уламками зруйнованих будівель.

У південно-східній частині поруч з розбитою автодорогою знаходиться труп мертвого раба. Трохи західніше розташований дренажний люк, захищений від погляду з заходу грядою мішків з піском і двох розташованих поруч загороджувальних парканів. Цей люк веде до виходу в туалет, розташований усередині комплексу. Однак дорослому і великим Самотньому Подорожньому потрапити в Рай-Фоллз цим шляхом не вийде, за даним люку можуть пролізти лише діти (докладніше див. квест «Порятунок з Раю»).

Південно-західна частина комплексу являє собою добре охороняється місце, служить місцем поста двох охоронців в поселення работоргівців і стоянкою караванників з Громади Кентербері. Також це місце є єдиним проходом, по якому можна потрапити в Рай-Фоллз. Прохід лежить через охорони місця — Буркотуна работоргівця, дежурящего з ним. Навпроти входу в комплекс розташований банер з представницької написом "Paradise Falls", звернений на захід. Прохід являє собою розчищену дорогу, обгороджену імпровізовано побудованими і встановленими парканами з внутрішньої сторони шести будівель, які виконують роль «огорожі від напастей пусток» і зовнішньої сторони упорядкованого комплексу південно-західного боку. Зовнішня сторона шести будівель утворена частково уцілілими спорудами та огороджувальними парканами між ними.

Місце входу в Рай-Фоллз зайнято лише нечисленними залишеними автомобілями і шинами, які не стали в нагоді в ролі перешкод. Поруч зі входом ліворуч у напрямку до воріт знаходиться клітка з тим, хто сидить всередині скелетом. Саме ж місце проходу розташоване в середній частині залишків від синього автобуса, через двері.

Примітно, що над входом є будівля, яка закриває доступ в Парадиз-Фоллз з зовнішньої сторони. Вона являє собою яка піднімається і опускаєму платформу, на якій в ролі огорожі головних воріт у внутрішній комплекс виступає ліва рука статуї хлопчика з морозивом[3].

На лицьовій арці, над входом на внутрішню площу є напис "Paradise Falls Shopping center". Серед вивіски можна розгледіти чотири скелета, один з яких був підвішений вниз головою на верхньому рівні споруди, а решта насаджені на загострені кінці обломившихся балок. Тут же, на вхідній арці в Парадиз-Фоллз, на чотирьох поруч розташованих оголених арматурах насаджені чотири людських руки[4]. Зліва на даху арки лежать кілька останків людини.

Внутрішній комплекс Редагувати

Увійшовши в комплекс через двері в автобусі і Парадіз-Фоллз покаже вигляд своїх мешканців: жителі поселення оформили свій будинок на жорстокий і насильницький манер: відразу на вході в локацію можна зустріти напис на фанері "Stow your piece" (укр. сховай свою штуковину — мабуть, мається на увазі зброю) з перекресленим пістолетом і насаджені зверху на стрижні сім черепів. Далі, на мотузці, простягнутою між двома ліхтарями, насаджені ще одинадцять черепів. На одному з ліхтарів демонстративно підвішена ще одна клітина зі скелетом всередині.

У комплексі залишається безліч елементів, які використовуються в якості оборонних споруд: мішки з піском, автомобілі (причому один давній чотиридверний седан так і залишився без застосування і досі може бути підвернутий займання та вибуху при його руйнуванні), огорожі з сітки, захисні огорожі з дерева, шини, металеві листи, купи щебеню, балки, уламки будівель, лавки, бочки, паркани і раніше наставлені стіни з автомобілів утворюють три гряди перешкод всередині комплексу.

На західній стороні по праву руку від входу розташовані колишній магазин спиртних напоїв з вивіскою "Liquor" (казарми работоргівців) і довоєнний будівля з вивіскою "VELMAS" і табличкою з написом "Clinic" (клініка Резчицы). Зліва, поруч з частково закопаними в землю радіоактивними бочками знаходиться довоєнний будівля ресторану, який тепер служить магазином зброї «Заряджай». позначений табличкою з написом "Lock and Load". Навпаки клініки є справний генератор, далі, обмежена з заходу металевим парканом і шинами є "шибениця"[5], купа щебеню, над якою звеличується маленький місток з мерехтливою зіркою "Paradise Falls". Шибеницю обходить патрульний з мініганом[6]. Генератор забезпечує роботу п'яти ліхтарям, слабо висвітлюють комплекс в нічний час, та пристрій для управління ошийниками, регульована кабельної коробкою.

Огороджена парканом, проходом з генератором, пожежним гідрантом і спусковий сходами з шибениці, центральна частина Парадіз-Фоллз являє собою відкритий бар, місце відпочинку работоргівців і барліг Трунаря Джонса, колишній кінотеатр. Відкритий бар побудований з обшивок, взятих зі складів «РобКо»[6] і має кабельну коробку поруч з автоматом ядер-коли. Окрім бару, работорговці відпочивають в безпосередній близькості від барлогу Джонса поруч з багаттям, на якому вони смажать тушу браміна. Поряд з розташованими поблизу стільцями і лавочками є більярдний стіл з ігровими приладдям. У відкритому барі, позначеному табличкою "Food", работорговці п'ють спиртні напої і їдять їжу.

Східна сторона являє собою бараки і клітини рабів, у яких замкнені люди і брамін. Прохід до нього обмежений численними заставами з паркану і черговими збудованими в стіну автомобілями. Тут крім облаштованих для рабів бараків є працююче як карцер Укриття Пуловськи, довоєнна кав'ярня, яке тепер служить в якості вбиральні і знаходиться у безпосередній близькості з лицьової сторони статуя хлопчика з ріжком. Проходи до бараків частково обставлені манекенами, бочками, шинами, столом і стільцями.

Місцезнаходження Редагувати

Парадіз-Фоллз можна досягти йдучи на північ-північний захід від Сховища 101 або Сховища 106. Локація знаходиться на північ від Арефу і на захід від Мінного поля і Поліцейської дільниці Джермантауна. Комплекс можна легко побачити здалеку завдяки символу центру: гігантському хлопчикові тримає в руках ріжок з морозивом.

Будівлі Редагувати

Отримання доступу Редагувати

Щоб потрапити в саме поселення, потрібно вплинути будь-яким їх запропонованих способів на воротаря поселення — Буркотуна.

Мирні способи Редагувати

  • Самотній Подорожній може отримати безперешкодний вхід у Рай-Фоллз при поганий і дуже поганий карму або якщо під час проходження квесту «Глава держави» Подорожній надав допомогу работоргівцям на чолі з Лероєм Уокером.
  • Можна спробувати переконати Буркуна прийняти хабар у 500 кришок (виконується з перевіркою красномовства).
  • Можна взяти від Буркуна квест «Просто бізнес» та, принаймні, захопити будь-якого раба з списку, щоб надалі вільно пройти всередину.

Агресивні способи Редагувати

Ці способи викликають ворожість всіх работоргівців.

  • Подорожній може просто прокласти собі шлях зброєю.
  • Можна викликати агресію у Буркуна, якщо на його прохання привести рабів поговорити з ним по кілька разів і кожен раз відповідати відмовою. Буркотун впаде в лють і нападе на Самотнього Подорожнього.
  • Якщо не надано дозвіл на вхід і почати наближатися до входу на площу, ігноруючи попередження Буркуна і охоронця, то ті нападуть на Подорожнього.

Квести Редагувати

Мешканці Редагувати

Работорговці Редагувати

Безіменні работорговці:

  • один охороняє вхід в Рай-Фоллз з Буркотуном
  • троє чоловіків охороняють вхід на площу Парадіз цілодобово, вдень до них додається ще одна патрульна
  • один з мініганом на вишці
  • троє вночі відпочивають в казармах, а вдень тримаються біля барлогу Трунаря
  • і одна работорговка зазвичай знаходиться біля барлогу або сидіти в барі

Раби Редагувати

Інші Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Примітки Редагувати

  • Про Парадіз-Фоллз часто йдеться в передачах радіостанцій «Новини Галактики», Анклаву, також це місце згадується багатьма мешканцями Столичної Пустки.
  • З північної, закритою перешкодами, боки від входу в Рай-Фоллз можуть з'являтися агресивні мешканці Столичної Пустки — від звичайного протектрона до небезпечного кігтя смерті, які можуть становити небезпеку як для Самотнього Подорожнього, який прийшов до входу, так і для Буркуна і його напарника. Нерідко при нападі істот Буркотун може загинути, так і не давши квест «Просто бізнес» і не даючи шанс потрапити Подорожньому в Парадиз невраждебными способами.
  • Якщо Самотній Подорожній має дуже погану карму, раз в день на площі Парадіз-Фоллз до Подорожньому буде підбігати работорговець і вручати випадковий предмет (стимулятор, Ядер-колу, патрони тощо), сказавши, що в знак поваги до нього вони поділяться з них здобиччю.
  • На північ по шосе від Парадіз-Фоллз є довоєнний пост з намету і вантажівкаа. Там можна знайти зброю, медикаменти та боєприпаси.
  • Як і деякі інші локації з гри, планування Парадіз-Фоллз з зовнішнього і внутрішнього периметрів відрізняються. Автобус, через який можна потрапити всередину комплексу, підпирається кількома автомобілями, поставлені на нього з внутрішньої сторони, чого не спостерігається вже з внутрішньої локації огляду.

Поява Редагувати

Парадіз-Фоллз з'являється тільки у Fallout 3.

За лаштунками Редагувати

  • Наглядової гравця організація работоргівців може навести на думки про рід занять батьків-засновників.
  • Сцена втечі Картера при першому заході на площу Парадіз-Фоллз, а також сама концепція вибухають нашийників, є відсиланням на фільм «running man» Арнольдом Шварценеггером у головній ролі. Момент у грі схожий зі сценою втечі з в'язниці у фільмі.[перевірено]
  • Велика статуя хлопчика з ріжком морозива є відсиланням до мережі ресторанів Big Boy.[перевірено]
  • Вхід в Рай-Фоллз щодо арок скопійований з входу в Торговий Центр Саусгейт, відкритий у Флориді в 1957 році.
  • Фігура мерехтливої зірки, розташованої в західній частині комплексу Парадіз-Фоллз, заснована на знакові нині неіснуючої фігурі Satellite Shopland у місті Анахайм, штат Каліфорнія.
  • На концепт-артах про Парадіз-Фоллз зображений убитий паладин Братства Сталі, що знаходиться на території комплексу. У самій же грі паладин на території работоргівців не з'являється.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Назва «Парадіз-Фоллз» містить цікаву гру слів. З одного боку, "Paradise Falls" в перекладі — «Райські водоспади», а з іншого «Небо падає», інакше — «Падіння раю»
  2. База даних досліджень, Пригоди Сміливця Херберта Дэшвуда і його вірного слуги гуля Аргайла.
  3. Geck_id об'єкта: "ParadiseFallsBurgerBoyArmGate", ID: 0006e74d
  4. Однак взяти їх не вдасться.
  5. Адаптивний переклад слова "Crap".
  6. 6,0 6,1 "Fallout 3 GotY Edition Prima Official Game Guide", стор 323.

Парадіз-Фоллз

Випадкова вікі