Fandom

Архіви Fallout

Паладин Сато

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
«Стежу, щоб бункер не розвалився.»
~ Сато

Паладин Сато (англ.Sato)  — персонаж Fallout New Vegas.

ОписРедагувати

Сато — паладин мохавського Братства Сталі, черговий в таємній квартирі в 2281.

ІсторіяРедагувати

Сато народився в каліфорнійському Братстві Стали і в 2274 відправився в Мохаве в складі експедиції Елайджі.Брати сподівалися зайняти дамбу Гувера, але зупинилися на ГЕЛІОС Один, і дамба дісталася НКР.

У 2278 армія Республіки атакувала ГЕЛІОС і вибила звідти Братство. Елайджа, який до останнього намагався активувати АРХИМЕД-II, пропав, і головний паладин Макнамара відвів відділення в бункер Хідден-Велі. Ставши новим старійшиною, Макнамара оголосив ізоляцію: всім, хто опинився в бункері, крім постачальників і розвідників, було заборонено залишати його, а тим, хто залишився зовні — заборонено повертатися.

У 2281 паладин Сато займає посаду чергового на таємній квартирі.

ІнвентарРедагувати

НотаткиРедагувати

  • Кур'єр може зустріти паладина Сато в таємній квартирі Братства Сталі й ремонтувати у нього зброю і броню.
  • Отримавши можливість відвідувати таємну квартиру Братства Сталі, Кур'єр може не знайти на полицях Гармату Тесла, Гвинтівку Гаусса — це все собі привласнив Сато. Так само він не гребує залишеною в шафках і в скринях зброєю , якщо вона краще за якістю і забійній силі ніж те, що є у нього в інвентарі.
  • Вероніка, виияввши Сато убитого в таємній квартирі Братства Сталі вимовляє фразу — «коли я увійшла, він був уже мертвий».
  • Паладин Сато нападає на Кур'єра, якщо той носить одяг НКР.

ПояваРедагувати

Паладин Сато з'являється тільки в Fallout: New Vegas.

Випадкова вікі