FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 TP

Паладин Кодьяк або Грег-Ведмідь (англ. Paladin Kodiak або Greg Bear) — персонаж Fallout 3, боєць Братства Сталі на Столичного Пустища у 2277 ріку.

Опис Редагувати

Кодьяк, відомий як Грег-Ведмідь — найвищий і фізично сильний член «Лев'ячого Прайду». Фактично, вважається, що і всього вашингтонського Братства Сталі взагалі. Як випливає з назви, він грубий і злий, як ведмідь, і озброєний суперкувалдой перевершує інших в ближньому бою[1].

Народився в Пітте. Оскільки жителі Пітта під впливом хвороби, викликаної високою радіацією, почали сильно деградують фізично і психологічно — так, що почали один одного вбивати — був здійснений рейд Братства Сталі на чолі з старійшиною Лайонсом, в ході якого місто було зачищено від жителів. Дітей не вбивали, так як вважали, що ті не так сильно зазнали впливу радіації, і з них ще може вийти толк. Братство взяло дітей під свою опіку і виховало, як справжніх братів Стали. За словами Кодьяка, всього їх було близько 20 осіб. Всі вони загинули, виконуючи завдання. Батьків своїх не знає, а Старійшину Лайонса шанує як батька на знак вдячності за порятунок життя.

Інвентар Редагувати

* Під час квесту «Забери його!»
**Кількість генерується випадковим чином.
***При наявності у Подорожнього спроможності «Найманий вбивця» і якщо Подорожній убив його.

Пов'язані квести Редагувати

Цікаві факти Редагувати

За словами Ашура, Кодьяк — один з трьох братів Ведмедів у Пітте. Старші за віком Джон і Грудд не були взяті у Братство з-за дикості звичаїв.

Поява Редагувати

Паладин Кодьяк з'являється у Fallout 3 та згадується у доповненні до Fallout 3The Pitt.

За лаштунками Редагувати

Ім'я Кодьяк походить від назви породи ведмедів (ведмідь кадьяк (за назвою острова Кадьяк), також відомий як аляскинський бурий ведмідь — одна з найбільших порід ведмедів).

Примітки Редагувати