FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
В Вікі Fallout є статті про інших персонажів з іменем Госс.

Паладин Госс (англ. Paladin Hoss) — персонаж Fallout 3, паладин Східного Братства Сталі.

Опис Редагувати

Госс ненавидить супровід норовливих курсантів приблизно так само, як наряд на чищення туалетів, і його побоювання нещодавно підтвердилися, коли послушник Пек зник при дальньої разведзачистке району Фоллз-Черч. Він буде радий будь-якій допомозі[1].

Паладин зустрічається при першому відвідуванні Фоллз-Черч. У компанії з ще одним безіменним паладином атакує декількох супермутантів. Самотній Подорожній може приєднатися до атаки і вступити з ним у розмову.

Квести Редагувати

Новачок, який загубився • Госс просить Самотнього Подорожнього знайти який відбився від них послушника Пеку в одному з будинків неподалік. Після порятунку новачка Госс у подяку пропонує проводити спасителя по району Фоллз-Черч. Вся група Госса послідує за Подорожнім.

Інвентар Редагувати

* Тип генерується випадковим чином
** Кількість генерується випадковим чином
***Якщо убитий Самотнім Подорожнім, що володіє здатністю «Найманий вбивця»

Поява Редагувати

Паладин Госс з'являється тільки у Fallout 3.

Баги Редагувати

  • pcIcon pc ps3Icon ps3 xbox360Icon xbox360 Якщо Подорожній покинув район швидким переміщенням, не завершивши квест (не пройшовши локацію разом з Госсом), то вся група супроводу може слідувати за ним, з'являючись в будь-яких місцях Столичного Пустища і за її межами. При появі в місцях проживання Подорожнього можуть «красти» предмети.
  • pcIcon pc З'явився в результаті описаного вище бага Госс може бути екіпірований тією ж зброєю, що і Самотній Подорожній.
  • pcIcon pc xbox360Icon xbox360 pcIcon pc Госс може бути знайдений мертвим в офісному приміщенні або зовні, якщо при появі в «зоні видимості» паладина запускається скрипт квесту, але Мандрівник не бере участь або залишає місце подій.
  • pcIcon pc Після завершення квесту Госс і його команда не слідують за Подорожнім.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати