FANDOM

Gametitle-FO4 NW
Mbox default
Незавершена стаття

Павільйон сміху (англ. Fun House) — локація Nuka-World, доповнення до Fallout 4.

Опис Редагувати

Павільйон з атракціонами для дітей, а також їх батьків. На момент першого візиту Вцілілий Освальд Шокуючий перетворив це було колись забавним місце в яку важко подолати смугу перешкод.

Для початку нежданих гостей чекає дзеркальний лабіринт з пастками (лазерна та міни), для залякування там стоять манекени. В ході блукання по лабіринту можна зіткнутися з диким гулем і Радтарганами і побачити труп стрілка. Після успішного подолання лабіринту буде рухома стрічка, включена на повну потужність, яку можна пройти в режимі прискорення.

Потім візитерів чекають стрибки з гігантським пляшках ядер-коли з крихітної майданчиком, які боляче б'ють по голові, якщо з них впасти.

Далі буде гіпнотичний лабіринт. Принцип його дії такий: обертові труби, забарвлені смугами отруйно-зеленого кольору, все це створює гіпнотичний ефект, треба бути максимально обережними при проходженні труби над водою, в ній є неприємні отвори.

Кімната «Догори дном» виглядає просто дитячими пустощами у порівнянні з пройденими етапами, тут можна озирнутися і перепочити. Але і тут цікавих підстерігає пастка - якщо з допомогою реактивного ранця відкрити двері на стелі Вижив осипле дощем з кришок пляшкою квантової і трьома гранатами . Розмінувати не можна тк. тригер напруги знаходиться всередині.

За наступною дверима знаходиться кімната з обертовим підлогою, пофарбованим так само, як гипнолабиринт, тут знаходяться вороже налаштовані гулі. За безліччю дверей знаходяться різні пастки, і лише одна з дверей веде до виходу. Потім можна відкрити двері, закриті на ланцюжок, і вийти до входу, або пройти через технічний коридор в приміщення, де стоїть термінал управління «Павільйоном сміху», за допомогою якого можна відключити обертовий підлогу і знизити рівень нудоти в гипнолабиринте.

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Квести Редагувати

Поява Редагувати

Павільйон сміху з'являється тільки у Nuka-World.

Галерея Редагувати