FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FNVGametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-FO4

« Нагорода за завершення певних завдань або ураження противника в бою. Очки досвіду необхідні для росту рівнів. »

— Опис в грі

Experience Points

Очки досвіду (ОД) (англ. XP, Experience Points) — показник, що демонструє нагороду персонажа за проведені дії: вбивства, застосування навичкаів або виконання квестів. Чим важче було справитися з ворогом чи іншою проблемою, тим більше очок досвіду заслужить персонаж.

Після набору певної кількості ОД герой переходить на наступний рівень. При вбивстві кількість одержуваних ОД залежить від «небезпеки» істоти (наприклад, Fallout 3 за вбивство кігтя смерті гравець отримує 50 ОД, а за радтаргана — всього 1 ОД). Очки досвіду також можна отримати за успішне застосування навичок (наприклад, злом замків або знешкодження пасток).

Fallout Редагувати

У Fallout кількість ОД жорстко задано і не залежить ні від рівня складності гри, ні від вимог до навичкам персонажа.

Fallout 2 Редагувати

У Fallout 2 кількість OД також не залежить від рівня складності гри. Водночас кількість ОД за застосування навичок змінюється в залежності від вимог до персонажа: більші штрафи у перевірках дають більшу кількість ОД за успіх. Більша кількість ОД персонаж може отримати, наприклад, в бою, якщо ви перемогли в бою «без єдиної подряпини», тобто по вам ні разу не влучили.

Fallout Tactics Редагувати

У Fallout Tactics кількість OД також не залежить від рівня складності гри і вимог до навичок. Очки досвіду отримує весь загін Воїна незалежно від кількості персонажів, за винятком досвіду за застосування навичок: його отримує тох что лише застосовує.

При створенні персонажа доступний вибір спеціального режиму гри «Реальний пацан», який подвоїть отриманий досвід.

Fallout 3 Редагувати

У Fallout 3 на кількість одержуваних ОД також впливає рівень складності. Наприклад, вбивство кігтя смерті на легкому рівні складності дає 25 ОД, на нормальному — 50 ОД, а на дуже складному — 75 ОД.

Fallout New Vegas Редагувати

У Fallout New Vegas кількість одержуваних ОД не залежить від обраного гравцем рівня складності.

Fallout 4 Редагувати

У Fallout 4 на кількість одержуваних протагоністом ОД впливає поточне значення характеристики «Інтелект» і модифікатору одержуваного досвіду. Вцілілий отримує ОД за вбивство NPC, виконання квестів, будівництво у поселеннях, виготовлення і модифікацію майна на спеціальному обладнанні (верстаки, лабораторії тощо), відкриття нових локацій, вмовляння співрозмовників, а також злом замків і комп'ютерів.

Див. також Редагувати

Рівень персонажа