FANDOM

Gametitle-FNV

Офіс «Бейзін-Крік» (англ. The Basincreek Building) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це триповерхова (зовні) офісна будівля. У комплексі з іншим таким же будинком розташоване південніше табору Маккарран і приблизно посередині між офісами «Елайд текнолоджіз» та камнедробильным заводом «Самсон», примикаючи своєю тильною стороною до I-15/15-ой магістралі.

Поблизу від «Бейзін-Крік» Кур'єру можуть зустрітися рейдери з угрупування Чортів, що мешкають в цьому районі. У дворі офісу він може набрати ягід пасльону, що ростуть тут. Біля входу в будівлю є урна для сміття, в якій цей сміття іноді може бути присутнім.

Всередині будівля двоповерхова. Причому доступу на другий поверх без хитрощів немає, так як всі сходи завалені, і є єдина можливість потрапити туди тільки через пролом у стелі над стійкою адміністратора у фойє.

У фойє посередині купа сміття від зруйнованого стелі. Є два торгових автомата — з ядер-колою з Сансет саспариллой. У лівому кутку від входу є журнальний столик, на поличці якого лежить журнал «Поліцейські будні».

В коридорі Кур'єру зустрінуться один гігантський мураха — солдат і два гігантських мурашки — робітників, а також два радтаракана. Біля замкнених дверей валяється записка «Допоможіть мені!».

Хтось закрився в своєму офісі і не зміг знайти ключ. Його останки лежать по іншу сторону дверей. Замок простий. Щоб відкрити його потрібно рівень 25 % навика «Злом». Всередині на полиці дерев'яного стелажа знаходиться журнал «Повік лицарів».

В жіночому туалеті два радтаракана. В одній з кабінок на підлозі лежить гідра. Вода з кранів умивальника і з унітазів радіоактивна ОЗ:5, Рад:5.

Двері в чоловічий туалет заклинило, і потрапити туди можна тільки за допомогою консольної команди (tcl). Через пробоїни в двері видно, що з труби зламаного умивальника фонтанує вода, затоплюючи приміщення.

Мешканці Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Нижче наведено повний список окремо лежачих предметів* в офісі «Бейзін-Крік».

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

Icon sequenceНаступна інформація заснована на даних, отриманих за допомогою консольних команд и деякі деталі можуть конфліктувати з основним каноном.
  • На другому поверсі офісу є чотири письмових стола і три картотечних шафи, в яких можуть генеруватися випадкові предмети, у тому числі з категорії «Допомогу».
  • В чоловічому туалеті є один контейнер — урна. Вода в умивальниках і унітазах ОЗ:5, Рад:5. Вода з писсуаров ОЗ:5, Рад:16. Вода на підлозі фонить 1 рад/с, при вживанні для втамування спраги має такі ж параметри, як і в умивальниках.
Icon sequenceКінець інформації, заснованої на даних, отриманих за допомогою консольних команд

Баги Редагувати

Якщо Кур'єр примудриться і запрыгнет на другий поверх (в пролом стелі фойє), то він може вийти через розташовану там двері і провалитися всередину текстур. При цьому він не загине, а телепортується у фойє першого поверху.

Поява Редагувати

Офіс «Бейзін-Крік» з'являється тільки у Fallout: New Vegas.