Fandom

Архіви Fallout

Основний Регіон

6206статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FNV.pngGametitle-VB.pngGametitle-FB.png

Основний Регіон (англ. Core Region) — територія, що включає в себе більшу частину західного узбережжя колишніх США — Каліфорнію і частини Орегона і Невади. Саме тут розвиваються основні події Fallout та Fallout 2.

Опис Редагувати

Основний Регіон простягається від Бахи на півдні до Кламата Арройо, або Нового Арройо, на півночі. Ці землі і в довоєнні часи являли собою безлюдний непривітний регіон, ось чому люди вирішили шукати притулку в руїнах старих міст, де вони перебували у відносній безпеці. Але ресурси закінчувалися, і люди та інші істоти почали об'єднуватися в групи собі подібних. До середини XXIII століття найвпливовішою силою Основного Регіону стала Нова Каліфорнійська Республіка, створена за образом і подобою колишніх Сполучених Штатів Америки.

Міста Редагувати

Найбільшими містами в Основному Регіоні є столиця Нової Каліфорнійської Республіки (раніше відома як Шейді Сендс), Могильник, Місто Сховища, Нью-Ріно і Сан-Франциско.

Мешканці Редагувати

Популяція гулей на Пустищах Основного Регіону в середині XXII століття зосереджувалася навколо старого міста Бейкерсфілд (Некрополь), але атака армії Творця розвіяла їх. Після 2162 року гулі влаштувалися у Світінні, побудувавши там нове місто Сяйво дня; пізніше він і прилеглі землі увійшли до складу НКР. Багато гулів жили також у містах Гекко або Брокен Хіллс, разом з людьми і супермутантами, в обох випадках далеко на північно-схід від їх колишнього будинку.

Безліч супермутантів мешкало біля Маріпози між 2102 і 2162 роками, вони висилали патрулі аж до Лос-Анджелеса. Однак після поразки Творця більшість з них втекло на схід. Дехто з них знайшов свій новий будинок в пустціМохавегорі Блек і Джейкобстауні.

Поява Редагувати

Локації Основного Регіону з'являються у Fallout, Fallout 2, Fallout: New Vegas та згадуються у Fallout Bible, a також повинні були з'явитися у Van Buren.

Шаблон:Navbox Місця дії

Випадкова вікі