FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
• Доповнити картою розташування будинку на місцевості.
• Уточнити список знахідок в локації.

Основна база ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуIcon sic (англ. Home Plate) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Особистий будинок Вцілілий у Даймонд-сіті. Напівтемне двохярусне приміщення, освітлюване парою лампочок. На другому ярусі ліжко. Всередині спочатку все захаращене, в кутку приміщення варто майстерня. Є два виходи на вулицю і вихід на дах через люк. На даху навіс, крісло, ванна і собача будка.

Будівництво всередині будинку ведеться в режимі майстерні, передбачені освітлення, меблі та прикраси. Ключ від будинку купується у Женеви, секретарки мера Даймонд-сіті за 2000 кришок. Так само, на вулиці біля входу, є станція тех. обслуговування силовий броні.

Починаючи з патча Патч 1.3.45 Beta для Fallout 4/1.3.45 Beta всередині можна будувати ще й верстати.

Знахідки Редагувати

У приміщенні можна знайти велику кількість мотлоху, трохи боєприпасів і медикаментів.

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Поява Редагувати

Основна база з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

  • Основна база — одна з небагатьох локацій, всередину якої можна потрапити за допомогою швидкого переміщення. Також доступно швидке переміщення з неї.
  • Основну базу можна пов'язати торговими шляхами з іншими поселеннями, що робить зберігання в ній будматеріалів (дерева, металу і т. п.) нерентабельним.
    • Відправляти неактивних супутників на Основну базу (поселення) не можна.

З невідомої причини, у деяких прохождениях ігри, сон в цій локації може не давати заряд бадьорості , хоча це місце є домом Вижив. Поширюється також на будь-які побудовані ліжка.

За лаштунками Редагувати

У російськомовних правила бейсболу домашню базу позначають п'ятикутну подушечку на полі, біля якої відбувається дуель між пітчер і відбиваючим, і якою в підсумку повинен знову досягти відбиває для проведення хоум-рана. «Home Plate» — це позначення терміна в англомовних правилах.

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Даймонд-сіті