FANDOM

Gametitle-FO3
Icon disambig
Осколкова граната з'являється і в інших іграх.

Icon disambig
Граната має і інші види.

Осколкова граната (англ. Frag grenade) — вибухову зброя Fallout 3.

Опис Редагувати

Граната являє собою вибуховий боєприпас, призначений для ураження противника з допомогою ручного метання.

Зустрічається повсюдно на Столичного пустища. Незважаючи на те, що дана граната називається осколкової, вражаючою силою є саме дію самого вибухової речовини, а не осколки. Радіус ураження невеликий, але такий вибух гранати дуже часто калічить кінцівки супротивника.

Метання гранати залежить від фізики — враховуються перешкоди, робота в режимі V. A. T. S., можливість підриву гранати, поки та летить у напрямку до супротивника або є у нього в руках, що впали гранати можуть котитися по похилій вниз і відштовхуватися від зустрічних предметів.

Гранати використовуються у пастках — вони можуть бути повідомлені з розтяжками і падати на свої задані місця, вибухаючи через кілька секунд.

Ця граната може використовуватися для підриву персонажів або істот, яким можна підкласти активовану гранату в спорядження.

Icon disambig
Основна стаття: Вибух штанів

Ефективність використання плазмової гранати залежить від рівня розвитку навичкау «Вибухівка», а також наявності здібностей «Експерт-сапер», «Кривава лазня» та «Екологія гулей» доповнення Point Lookout.

Квести Редагувати

Місцезнаходження Редагувати

Примітки Редагувати

  • Використавши всі 3 рангу здібності «Експерт-сапер» можна підвищити збиток від осколкових гранат до 160.
  • Зустрічаються частково пошкоджені гранати — втрата нижче, ціна непропорційно низька. Тим не менше на вибух штанів супротивників це не позначається.

Галерея Редагувати