FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

« Невелика Океанологічне товариство, розташоване в кінці смужки суші, раніше було морської дослідницької лабораторії, а нині стало притулком для Болотников і їх гнізд. »

— Опис в Survival Guide стор. 339

Океанологічне товариство Наханта (англ. Nahant Oceanological Society) — простір в Fallout 4.

Опис Редагувати

Найсхідніша локація на карті. Розташована на Узбережжі Співдружності в самому кінці півострова Наханта. Складається з двох будівель: двоповерхового дерев'яного будинку (океанологічне товариство) та океанологічної лабораторії.

Лабораторія — велике двоярусна будівля. Низ напівзатоплений, там знаходиться рівневий болотник і робот інструктор-океанолог, які б'ються між собою. Хімлабораторія, станція обслуговування броні, кілька коробок з боєприпасами, великий червоний скриня (замкнений на дуже складний замок), аптечка першої допомоги (замкнена на легкий замок), дослідний термінал, різний корисний непотріб. Біля терміналу складний сейф (можна відкрити з терміналу). Також у терміналі є інформація про довоєнних дослідженнях ракоподібних, звіт про токсичності води з озера Куаннапоуитт, і записка про місцезнаходження ключа від кабінету Кейсі Рід.

У другому будівлі розташовані офіси океанологічне суспільства, де знаходяться два досі працюють містера-помічника моделі Інструктор-океанолог.
Файл:FO4 Wasteland Survival Guide 6 small.jpg
Є збройовий верстак, аптечка першої допомоги (замкнена на легкий замок). На першому поверсі в середньому офісі, біля північної стіни на столі лежить 6-й випуск «Вражаючі купони Співдружності» журналу «Керівництво по виживанню в Пустищі ». В туалеті пастка - дуга Тесли. На другому поверсі в закритому кабінеті Кейсі (рівня складний) зелений скриня і сумка з боєприпасами та зброєю, середній сейф з боєприпасами і бронею.

На прилеглій до території піщаної мілини кілька кладок болотников (9-10) з охороняють їх дорослими особинами (6-8, вид залежить від рівня Вижив).

Мешканці Редагувати

  • Болотники — кілька зовні і один всередині лаболаторії.
  • Роботи Містер Помічник моделі інструктор-океанолог — всередині, не ворожі гравцеві.

Знахідки океанологічного товариства Наханта Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Знахідки океанологічної лабораторії Наханта Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

Поява Редагувати

Океанологічне товариство Наханта з'являється тільки у Fallout 4.

ГалереяРедагувати