Fandom

Архіви Fallout

Обраний

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
«Тобі вдалося залишитися в живих. Обраний не може бути слабким, інакше всі ми приречені. Чи готовий ти виконати велику місію?»
~ Найстарша

Обраний (англ. Chosen One) — головний герой комп'ютерної гри Fallout 2. Оскільки гравець може назвати свого персонажа будь-яким ім'ям і дати йому будь-яку стать, саме найменування «Обраний» не є особистим ім'ям і не прив'язане до жіночої чи чоловічої статі.

Обраний — онук Вихідця із Сховища, головного героя Fallout. Нащадки Вихідця кілька поколінь жили далеко від цивілізації, так що мешканці сусідніх поселень вважають їх дикунами. На самому початку гри Обраний проходить випробування в Храмі, в нагороду за яке йому дістається костюм жителя Сховища 13, залишений в Арройо його дідом. Цей костюм Обраний завжди носить під бронею

Обраний в Fallout 2 Редагувати

Після випробування Найстарша, глава Арройо, направляє Обраного на пошуки ГЕКК, пристрою, який необхідний для виживання його рідного села. Пригоди Обраного у пошуках пристрою є основою сюжету гри, в ході якої Обраному доводиться співпрацювати з багатьма персонажами.

За порадою Найстаршої Обраний шукає торговця Віка, що доставив в Арройо фляги з маркуванням Сховища 13, в якому повинен знаходитися ГЕКК. Однак торговець розчаровує Обраного — він нічого не знає про Сховище 13, зате відводить Обраного в Місто Сховище, де купив ці фляги в іншого торговця, Еда. Ед також не може сказати нічого певного, оскільки підібрав фляги під час перегону брамінів між декількома іншими містами.

Зупинившись в Місті Сховищі, Обраний зустрічається з його керівником, Першої Громадянкою Лінетт, у якої дізнається, що Місто Сховище засноване жителями Сховища 8. Почувши про проблеми Міста Сховища з електростанцією іншого міста, Гекко, він вирішує їх і в нагороду отримує громадянство Міста Сховища, завдяки якому домагається від Лінетт доступу до архівів Сховища 8. На жаль, координати Сховища 13 в цих архівах відсутні, але є координати Реддінга, Брокен Хіллс та НКР.

У Реддінзі та Брокен Хіллс Обраний не дізнається нічого нового про Сховище 13, але, перейнявшись проблемами жителів цих міст, допомагає розібратися. У подяку за вирішення проблем свого міста до нього приєднується Маркус, мер Брокен Хіллс.

Відправившись в НКР, Обраний знаходить там статую свого предка, якого жителі міста згадують з повагою, і торговця, який продає координати Сховища 13. Однак ці координати виявляються помилковими, і Обраний продовжує пошуки. Взявшись виконати доручення президента НКР Танді, Обраний знаходить Сховище 15, а в його комп'ютері — відомості про місцезнаходження Сховища 13.

З'явившись в Сховищі 13, Вибраний знаходить там розумних кігтів смерті. Їхній лідер, Грутар, підтверджує наявність ГЕКК у Сховищі і погоджується віддати його в обмін на ремонт комп'ютера Сховища. Обстеживши комп'ютер і з'ясувавши причину поломки, Обраний усуває її за допомогою деталі, знайденої на складах Сховища 8, і отримує ГЕКК.

Повернувшись в Арройо, Обраний бачить його розореним. Смертельно поранений Хакунін повідомляє Обраному, що його одноплемінників забрали «злі духи» в місце з назвою Наварро. Обраний відправляється туди. Однак у зазначеному місці виявляється лише стара бензоколонка, сторож якої направляє Обраного в Сан-Франциско.

У Сан-Франциско Обраний зустрічає представника Братства Сталі, від якого отримує інформацію про реальний стан справ. Повернувшись в Наварро і представившись новобранцем, Обраний проникає на базу гвинтокрилів, де дізнається координати головної бази Анклава, куди відвезли його одноплемінників, а також відомості про танкер, за допомогою якого можна туди добратися.

Здобувши на базі ключ від танкера, Обраний знаходить танкер, ремонтує його, заправляє і відправляється на бурову установку. Там він знаходить своїх одноплемінників із Найстаршою, а також жителів Сховища 13 на чолі з Мартіном Фробішером. Вони переконують Обраного в тому, що установку потрібно знищити. Зустрівши Діка Річардсона, Вибраний дізнається, що установка є притулком залишків уряду США, що називає себе «Анклавом», а Річардсон — поточний президент США. Вислухавши його промови, Обраний ще більше переконується в необхідності знищення Анклава. Знайшовши реактор установки і викликавши його перевантаження, Обраний звільняє бранців і біля виходу стикається зі спецагентом Анклава, охоронцем президента Френком Хорріганом. Насилу здолавши його, Обраний і його родичі повертаються на танкері назад в Сан-Франциско, спостерігаючи вибух бурової вишки. На цьому закінчується сюжет гри.

За допомогою ГЕКК Обраний засновує Нью-Арройо, в якому возз'єднує обидві сім'ї. Обраний стає лідером міста після смерті Найстаршої, своєї матері.

Обраний у Fallout: New Vegas Редагувати

Кур'єр може зустріти згадки про Обраного в Джейкобстауні, прийшовши туди самостійно або за порадою Ніла і поговоривши з Маркусом. Відповідно до розповіді Маркуса в Fallout: New Vegas, Обраний вирішив проблеми Брокен Хіллс, вони подорожували разом, знайшли ГЕКК і знищили нафтову вишку Анклава. Після цього їхні шляхи розійшлися.

В оповіданні Канібала Джонсона новобранцем, який піддався різкій критиці сержанта Дорнан, міг бути саме Обраний.

Також можна знайти локацію Розбитий «Хайвеймен». Хайвеймен — машина, на якій Обраний міг пересуватися по світу в Fallout 2, якщо знайде і відремонтує її. Однак не можна стверджувати напевно, чи є Хайвеймен в цій локації машиною Обраного.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. За Біблією Fallout

Випадкова вікі