FANDOM

Gametitle-FO3

Оазис (англ. Oasis) — локація Fallout 3, укрите в горах поселення деревенів.

Опис Редагувати

Оазис знаходиться на самій півночі Столичної Пустища, поблизу зруйнованого війною шахтарського містечка. Вхід розташований в глибині міжгір'я з західної сторони скельного масиву, в якому, власне, знаходиться поселення. З Оазису можна потрапити в підземні печери (колишні шахти), зараз заселені болотниками і маленькими радтараканами.

Це єдине місце на пустищах, в якому можна побачити зелені дерева і почути спів птахів, і все це завдяки Бобу — деревця, росшему з голови Гарольда[1] Fallout 2. Тепер те деревце виросло і створило цілий ліс, справжній оазис на Пустищах, заодно поглинувши Харольда та поширивши його органи по мережі підземних печер (в тому числі і кишені з кришками, як він сам іронізує). Раз в рік Боб-Херберт (прізвисько Боба, придумане Харольдом) «саморозмножується» (© Харольд), вирощуючи стручки і розсіюючи по окрузі «Насіння Херберта», як їх жартівливо називає Великий, створюючи тим самим проблеми, навколо яких складаються непрості стосунки мешканців і які повинен буде вирішити Самотній Подорожній.

Локації Редагувати

Безпосередньо в Оазисі знаходиться Павільйон, в якому зазвичай збираються всі деревени і де Самотньому Мандрівнику потрібно випити Cok з Чаші, щоб пройти Обряд Очищення, і Гай, де живе-росте Харольд. Під Оазисом знаходяться печери Оазису з Вологою печерою (з ним треба пройти для того, щоб потрапити в частину з серцем Харольда) і Підземних палаців — у них-то і знаходиться серце Великого.

Мешканці Редагувати

Живуть в Оазисі люди називають себе древенами. Всередині співтовариства існує чітка ієрархія зі своєрідними «рангами», званими за аналогією з різними частинами дерева (або назвою порід). За кожним з мешканців закріплена якась обов'язок (крім, зрозуміло, Верби) — збереження та примноження знань, навчання, лікування, охорона або догляд за Оазисом. Всі древены одягнені в своєрідну одяг, пошитий в Оазисі ж, і в тій чи іншій мірі беруть участь у проведених обрядах.

Цінні знахідки Редагувати

Крім цього можна виявити зброя, боєприпаси, різні компоненти саморобної зброї, їжу і медикаменти, а також отримати випадкове вміст різних контейнерів (докладніше див. у статтях про подлокациях).

Квести Редагувати

Оазис • По квесту, навчання, що дається Харольдом в Гаю, Древобога потрібно вбити або залишити в живих, змастивши серце одним з двох зілля, створених Провидицею, щоб зупинити зростання Оазису або дозволити йому розростатися. Шлях до серця лежить через підземні печери.

Примітки Редагувати

  • Маркер місцезнаходження Оазису можна отримати з запискою торговця, вмираючого, несучи марення про відродження Пустки (після розмови з ним). У цій записці Оазис описаний як Зелена гора. Торговець — персонаж випадкових зустрічей.
  • Координати місцезнаходження є і у Літуна в церкві Дікерсон.
  • При випадковій зустрічі можна наткнутися на двох-трьох найманців, які повідають про те, що збираються йти в Оазис. Після розмови вони нападуть на Подорожнього. Після цієї зустрічі у Піп-бій також з'являться координати Оазису.
  • Після квесту «Жива вода» під мостом, що веде до Оазису, з'явиться пост Анклава.
  • Тридогнайт також часто згадує «місце, де росте БАГАТО дерев», «справжній зелений оазис в наш смердючий століття кольору дитячої несподіванки». За його словами, це було давним-давно, і можливо, тоді він експериментував з хімією, але впевнений, що оазис точно існує.
  • Виростають в Оазисі дерева (base_id 2662e і 55c0f) позначені в редакторі GECK як OasisElm01 і OasisElm2 (укр. в'яз). Крім того, є кілька кущів (base_id 3d428) EuonimusBush01 (укр. бересклет), який, проте, зустрічається і за межами Оазису (Трэнквилити-лейн і в вазонах у Цитаделі і Тенпенні-Тауер).

Поява Редагувати

Оазис з'являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. На відміну від попередніх ігор, в Fallout 3 Гарольд названий Харольдом.

Оазис

Випадкова вікі