FANDOM

Gametitle-FNVGametitle-AR

« — Цей Ниптон був смердящим плямою, оплотом розпусти і ганьби. Місто було готове лягти під кого завгодно, лише б платили. Бійці, бандити, легіонери — їм було байдуже. Це було місто повій. За жалюгідні копійки місто погодилося заманити в пастку тих, на кому паразитувало. Але тільки коли я зачинив капкан, зрозуміли вони, що й самі попалися. »

Вульпес Инкульта.

Ніптон (англ. Nipton) — локація Fallout: New Vegas.

Опис Редагувати

Це самий південний місто пустки Мохаве, що лежить на дорозі з Примма Новак, його неважко побачити здалеку по піднімається в небо стовпів диму. Незадовго до того, як Кур'єр потрапляє в цю локацію, диверсійний загін Легіону нищить місто.

Історія Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Марафон

Вульпес Инкульта, командир загону Легіону, розіграв «лотерею», призом в якій була свобода. Перше місце виграв Олівер Суэник — його відпустили. Посів друге місце Товарняку перебили ноги і також відпустили. Виграли третє місце відвели в довічне рабство, зберігши життя і здоров'я. Решта були поділені на дві групи, на щасливих і не дуже. Перше вбили швидко, відрубавши голови, друге — розіп'яли або спалили. Всюди в місті Кур'єр побачить розіп'яті тіла ще живих людей, а допомогти їм не зможе.

Мешканці Редагувати

Згадуються персонажі Редагувати

Мертві персонажі Редагувати

Perk wild wastelandНаступна інформація заснована на даних «Дикої Пустки» и не підтверджена основним каноном.
Perk wild wastelandКінець інформації, заснованої на даних «Дикої Пустки».

Будівлі Редагувати

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Шаблон:Неэнциклопедично-розділ

Околиці Редагувати

  • Перекинутий вантажівка лежить на дорозі, що йде на схід від міста, після залізничного переїзду. Біля перевернутого напівпричепа на ящику Сансет Саспарілли — Кришка від Сансет Саспарілли із зіркою. Також у напівпричепі є гідра і збройова шафа.
  • Засідка у вигляді замінованій дороги і декількох стрільців Гадюк на південному і північному схилах і одного по дорозі, на північний захід.
  • Невеликий табір Гадюк в печері на північний захід від місця засідки (або на північний схід від ратуші).

Примітки Редагувати

  • Один або декілька «гадюк» можуть прийти в місто слідом за Кур'єром від Ниптонского піт-стопа. Вони нападуть на Суэника, а також на підривників, що висять на хрестах. З великою часткою ймовірності будуть вбиті легіонерами, які чекають Кур'єра біля ратуші.

Баги Редагувати

  • При першому відвідуванні міста хрести можуть бути порожніми, проте після виходу з ратуші розіп'яті знову з'являються на хрестах (версія гри 1.4.0.525).
  • Прототип Містера Хороброго «воскресає» через три ігрових дні після вбивства (версія гри 1.4.0.525).
  • Якщо спробувати вбити розіп'ятих на хрестах, застосувавши «Кидок рейнджера», можна збити бідолах на землю. Прокинувшись, вони встануть, і якщо з ними поговорити, будуть вимовляти стандартні фрази. На жаль, врятувати їх все одно не вдасться, оскільки, якщо після цього зайти в Ниптон швидким переходом, то мученики буквально «стрибнуть» назад на хрести;

Галерея Редагувати

Поява Редагувати

Ніптон з'являється у Fallout: New Vegas та згадується у All Roads.

За лаштунками Редагувати

  • Ниптон — реально існуючий містечко в Каліфорнії, на кордоні з Невадою, з населенням 35 осіб, що славиться своїми лотерейними розіграшами. Вивіска на вході в Ниптон практично скопійована з тією, що існує в дійсності.
  • Ідея «лотереї» взята з відомого оповідання Ширлі Джексон «Лотерея» (1948).

Примітки Редагувати

  1. Якщо Кур'єр вбив Вульпеса до відвідування Ниптона, на Стрипе.