FANDOM

Gametitle-FO4

Норт-Енд (англ. North End) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Норт-Енд був заснований в 1630-х і є одним з найстаріших районів Бостона. По району проходить частина шляху свободи, він грав важливу роль в війні за незалежність США, а також має декілька відомих пам'яток: будинок Підлоги Ревірі, стару Північну церква і примикає до неї статую Підлоги Ревірі.

До Великої війни житловий район знаходиться під контролем італійських сімей. Едді Уінтер планував об'єднання з Норт-Ендом та його сім'ями заради зміцнення ірландсько-італійських зв'язків, але з-за Джонні Монтрано його планам не призначено було збутися[1].

Після падіння бомб, район залишається значною мірою беззаконним і неконтрольованим. Єдині постійні його мешканці це серійний вбивця Пикман, який облаштував собі однойменну галерею і члени організації Залізниця, які розташувалися в підземелля старої Північної церкви.

Планування Редагувати

Норт-Енд розташований в північно-східній частині Бостона. Він межує з Бікон-Гілл, Фінансових кварталом і Бостонської гаванню, а з півночі омивається водою.

У районі розташовані такі будівлі:

Поява Редагувати

Норт-Енд з'являється тільки у Fallout 4.

Примітки Редагувати

За лаштунками Редагувати

Великодні яйця в Fallout 4Question Icon Норт-Енд реально існуючий Бостона, який знаходиться приблизно в тому ж місці, що і в грі.