Fandom

Архіви Fallout

Нова Каліфорнійська Республіка

6400статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Нова Каліфорнійська Республіка
FNV NCR Flag.png
Прапор НКР
Зустрічається в Fallout 2
Fallout New Vegas
Вороги Легіон Цезаря
Братство Сталі
Лідери Арадеш(2186—2196),
Танді

(2196-2248),
Джоанна Тіббетт (2248-2253),
Уенделл Петерсон (2253-2273),
Аарон Кімбол (2273- ...)

Відомі представники 2281 рік:

Денніс Крокер (посол НКР на пустці Мохаве); Генерал Лі Олівер (командувач військами НКР в Мохаве);
Кассандра Мур (командир бійців НКР на дамбі Гувера);
Джеймс Шу (командир гарнізону табору Маккарран);
Командир Хенлон (командир рейнджерів НКР в таборі Гольф)

Нова Каліфорнійська Республіка (англ. New California Republic) — держава в світі Fallout.

Опис Редагувати

Нова Каліфорнійська Республіка — держава федеративного устрою, постапокаліптична парламентська республіка, розташована на території колишніх Південно-Західного і Північно-Західного співтовариств США, а також в частині півострова Баха (Мексика). Столиця НКР — місто з тією ж назвою, в середньо-східній частині Каліфорнії (між Сховищем 13 і Сховищем 15), раніше відомий як Шейді Сендс під час подій оригінального Fallout. Володіє однією з найбільших армій в пустці. Засноване у 2186.

Історія Редагувати

2141-2241.

У 2142 група вихідців із Сховища 15, який відкрив свої двері роком раніше, за допомогою ГЕКК заснувала поселення Шейді Сендс. Місто представляв собою самодостатню фермерську громаду, керовану Арадешем. Жителі міста змогли зрошувати пустельну грунт, вирощувати деякі культури (в основному кукурудзу і капусту) і розводити брамінів. Незважаючи на більш-менш стабільне положення в господарстві, місто зазнавало труднощів із радскорпіонами і рейдерами (переважно Ханами). Ці проблеми допоміг вирішити Виходець із Сховища, покінчивши з радскорпіонами і звільнивши дочку Арадеша Танді із рабства рейдерів, тим самим забезпечивши спільноті подальше процвітання.

У 2186 Шейді Сендс став столицею створеної Нової Каліфорнійської Республіки і був перейменований в НКР, залишивши свою назву основного штату. Втім, більшість жителів продовжували називати його по-старому. Подальше розширення Республіки було обумовлено розвитком караванних шляхів, що сприяють об'єднанню різних міст і громад, і створенню громадських і торгово-економічних відносин. Політика мирної експансії, проведена НКР, підтримувалася більшістю населення Пост'ядерний Пусток, дозволяючи мирно і безперешкодно приєднувати нові території. Великим містам, начебто Хаба і Могильника, надавалося місце в Конгресі. У 2189 голосуванням Ради НКР затверджується федеративний устрій Республіки з п'ятьма штатами: Шейді Сендс (з Джанктауном), Лос-Анджелес, Максон, Хаб і Сяйво Дня (що сумарно складає приблизно половину площі довоєнної Каліфорнії).

У 2196 Рада НКР абсолютною більшістю голосів обирає Танді на посаду президента.

2241-2248.

До 2241 НКР являла собою державу з чіткою структурою управління і законами.Прапор НКР в 2241 Об'єднавши всю Південну Каліфорнію під одним прапором, НКР почала зростати на північ. Присутність НКР на півночі було настільки потужною, що долари НКР набули поширення навіть серед політичних супротивників Республіки: у Нью-Ріно і Місті Сховищу.

Інтереси Республіки на півночі були викликані, насамперед, бажанням приєднати Реддінг — основного виробника і експортера золота, і Місто Сховище, а також знову взяти під контроль Сховище 15.

З роками зв'язок НКР із Сховищем 15 перервався. Залишаючи своє укриття, його мешканці забрали з нього все, що вціліло з довоєнних технологій після обвалення нижніх рівнів. Особливо корисним при споруді Шейді Сендс, за словами торговця Майкі, виявився ГЕКК. З того часу Сховище встигло змінити багатьох господарів, від різних мутованих тварин і рейдерів до скваттерів — бездомних з різних місць Пустки.

Також уряд НКР вів переговори з родиною Бішоп — найвпливовішою угрупованням Нью-Ріно. Її лідер, Джон Бішоп, хотів приєднати Ріно до Республіки і отримати місце сенатора від штату Нью-Ріно, з таємною метою легалізації наркотиків і проституції по всій території. Бішоп сподівався, що НКР надасть йому військову допомогу, щоб розправитися з іншими мафіозними сім'ями міста. Однак, уряд НКР вирішив розглянути можливість надання Бишопу місця в Конгресі тільки в разі успіху операції, мета якої — створити загін добре озброєних рейдерів для чинення тиску на Місто Сховище, щоб той приєднався до НКР.

Проблеми НКР прямо або побічно були вирішені Обраним, онуком Вихідця із Сховища. Він врегулював ситуацію навколо Міста Сховища й знищив рейдерів, тим самим зруйнувавши плани Бішопа, що не завадило Республіці поглинути Місто без допомоги кримінальних сімей.

За особистим завданням президента Танді Обраний домігся миру між НКР і Сховищем 15 з прилеглим до нього селищем Скват, який після цього увійшов до складу Республіки.

У кінцевому рахунку, більша частина Північної Каліфорнії увійшла до складу НКР.

2248-2281 рр.

У 2248 померла президент Танді. Третім президентом Республіки стала Джоанна Тіббетт. За президентства Тіббетт НКР почала своє розширення на схід, відправляючи туди своїх розвідників.

У 2253 році 38 громадян НКР (які, швидше за все, були однією з груп розвідників) були знищені рейдерами в Мохавскій пустці. Після цього інциденту Тіббетт змістили з поста президента. Її замінив Уенделл Петерсон, який відправив три батальйони НКР на пустку Мохаве, почавши експансію нових земель.

У 2271 Пустельні рейнджери уклали з НКР «Договір про об'єднання рейнджерів», і через рік заснували Аванпост Мохаве, який стає східним кордоном Республіки.

У 2273 Аарон Кімбол стає п'ятим президентом НКР. Під його управлінням Республіка починає вести мілітаристську політику. У цей час рейнджери-розвідники НКР виявляють у Мохаве вцілілу дамбу Гувера і місто Нью-Вегас. У 2274 НКР приймає рішення взяти дамбу під контроль і посилає туди свої війська. Армія стикається з секьюрітронамі містера Хауса, який передбачав появу НКР на дамбі, і вжив заходів для укладення вигідної для себе угоди. НКР визнає суверенітет Стріпа.

У 2277 НКР зіткнулася з новою загрозою — Легіоном Цезаря. Легіон знищив важливий аванпост НКР — Форт Арадеш, і зробив спробу захопити дамбу. НКР зберегла дамбу за собою, але втратила в битві, відомому як «-05-0039Перша битва за дамбу Гувера», близько сотні солдатів.

У 2278 армія НКР провела дві військові кампанії: напад на табір Великих Ханів в Біттер-Спрінгс і бій з мохавскім Братством Сталі за «-05-0043ГЕЛІОС Один», здобувши перемогу в обох битвах.

Географія Редагувати

Території Республіки: Основний Регіон, що включає в себе північну Неваду, Каліфорнію і маленьку частину південного Орегона; Пустка Мохаве- пустку на території південної Невади; частини півострова Баха (Мексика).

Економіка Редагувати

В якості офіційного платіжного засобу використовуються долари НКР. Ними видаються зарплати і відбуваються офіційні торгові угоди. Основний економічний ресурс НКР — великі стада брамінів. Скотарі разом з Асоціацією Стокманна уклали велику угоду з урядом і власниками караванів, які змогли налагодити вигідну торгівлю з багатьма населеними пунктами в Пустці, забезпечуючи їх необхідною кількістю м'яса і шкіри.

Крім того, НКР володіє розвиненою промисловістю і веде торгівлю механізмами, інструментами і, можливо, зброєю і амуніцією.

Уряд Редагувати

FO02 NPC Tandi.png

Танді в Fallout 2

Структура уряду НКР дуже схожа зі структурою довоєнного уряду США. Законодавча влада — Палата Конгресу, що складається з виборних представників штатів. До компетенції цього органу входить право призначення на посаду Президента та Віце-президента, керуючих Республікою (на той час обмежень на термін правління не було — Танді була президентом протягом 9 термінів).

Існувало безліч назв для представників Палати Конгресу: Консультант, Радник, член ради, Представник, Сенатор, Губернатор. У межах палат представники так і не змогли зійтися на якомусь єдиному варіанті назви, унаслідок чого часто розгоралися палкі дебати. Тим не менш, такі випадки сприймалися як спроби проявити незалежність представників конкретного штату (зокрема, незгоди між штатами Хаб і Шейді з торговельних питань).

Релігія Редагувати

Офіційної релігії немає. Танді завжди вірила в поділ церкви і влади, і опиралася будь-яким спробам канонізувати Вихідця із Сховища, вважаючи, що спорудження пам'ятника було цілком достатнім для вираження загального визнання і поваги до цієї людини. Швидше за все, таке рішення було прийнято після досвіду спілкування з представниками Хаба і підозріло ввічливими Послідовниками Апокаліпсису. Як би там не було, в межах столиці допускалися будь-які розумні релігії, що не включають в себе людські жертвоприношення і не витягування з кишень громадян гроші.

Армія Редагувати

Стаття:Армія НКР

Армія складається з декількох дивізій, включаючи мотопіхотні і бронетанкові підрозділи. Окремо варто відзначити один з підрозділів «Сил Спеціального Призначення», зване Рейнджерами Нової Каліфорнії, в обов'язки якого входить захист людей Пустки. Кажуть, що Рейнджери мають численні опорні пункти в пустелі, використовувані ними для нанесення ударів по виявленим таборам работорговців поза територією НКР (зазвичай на півночі). Гулі і супермутанти, як і звичайні люди, охоче йдуть служити в збройні сили НКР, у тому числі в організацію Рейнджерів.

Демократія в НКР Редагувати

Під керівництвом президента Танді НКР стала дійсно демократичною. На її території, на відміну від більшості інших державних структур у Пустці, заборонено рабство, дискримінація (багато політичних аналітиків сходилися на думці, що дискримінація стосовно мутантів та гулів все ж існувала шляхом обмеження контактів з ними), а також дискримінація за статевою ознакою . З метою відродження цивілізації і закону в пустелі були створені органи контролю на чолі з так званими судовими приставами, які несли відповідальність за виконання законів на території всієї Республіки. У першу чергу пристави стежили за тим, щоб не порушувалися Загальні Закони НКР (Common NCR Laws), що забороняють відкрите носіння зброї в межах міст, публічне пияцтво, вживання наркотиків, азартні ігри і проституцію. Ці закони носили м'який характер на околицях Республіки, але жорстко дотримувалися в столиці (аж до вогню на поразку по тім хто пиячить та відкрито носить зброю). Місто переповнене поліцейськими. Закони НКР походять на закони довоєнних держав і дуже докучають волелюбним бродягам. Можливо, закони і державний устрій НКР були просто зроблені «як до війни».

За лаштунками Редагувати

  • Автором прапора НКР є Метью Нортон.
  • Населення НКР — імовірно 1000000 осіб (у столиці близько 40 000 чол.). При розмові з Кур'єром командир Хенлон скаржиться, що на дамбі Гувера і в околицях щорічно гине тисяча осіб. З урахуванням таких втрат експедиційний корпус НКР в Мохаве повинен налічувати кілька тисяч чоловік, вся армія НКР — кілька десятків тисяч, а все населення республіки, яке змогло б податками і продовольством містити таку армію — близько мільйона чоловік.
  • Скоріш за все, населення НКР має високі темпи народжуваності, якщо змогло через 170 років після Великої Війни (2240-ті роки), переживши напади супермутантів Творця і негаразди суворого життя в радіоактивних пустках з вкрай агресивною і небезпечною фауною, дійти до позначки 700 000 людей .
  • НКР є свого роду спадкоємицею Каліфорнійської республіки ,що існувала в XIX столітті, або «республіки ведмежого прапора» (The Bear Flag Republic).
  • У книзі Девіда Бріна «Листоноша» головний герой знаходить вбитого солдата, одягненого в уніформу з нашивкою у вигляді прапора Каліфорнійської Республіки. Солдат був убитий в бою холністами — які сповідують ідеологію неофеодалізму мілітаристами. Досить імовірно, що книга зробила істотний вплив на сюжет проекту Van Buren і Fallout: New Vegas, так як у Біблії Fallout Кріс Авеллон дуже добре відгукується про книгу Бріна і зазначає, що дизайнери ігр Fallout і Fallout 2, будучи начитаними людьми, також можуть бути дуже добре знайомі з нею.

Пропагандистські плакати НКР Редагувати

Випадкова вікі