FANDOM

Gametitle-FO3

"'Нелюдський гамбіт"' (англ. The Superhuman Gambit) — квест "Fallout 3".

Мети і проходження Редагувати

Опинившись в громаді Кентербері, Самотній Подорожній стане свідком битви двох «супергероїв» — НеМирмики з гігантськими мурахами, збираються напасти на місто, і Механиста, що захищає його з роботами. Після деяких представницьких висловів з обох сторін героїв вистава закінчується знищенням мурах і разбеганием решти учасників в різні сторони. Ернест «Дядечко» Роу підбіжить до Подорожньому після бійки і, переконавшись, що з ним все в порядку, висловить прохання допомогти жителям в позбавленні від цих «героїв» за 200 кришок. З розвиненим навичкаом «Красномовство» можна виторгувати в нього 400.

У разі згоди, Роу радить поспілкуватися з його племінником, Дереком Пасионом, він знає їх хитрощі і де їх знайти обох. Від Роу, Дерека і Домініка Дейсадро можна почути, що Механист раніше був тутешнім механіком, якого звали Скотт Волински, але одного разу мурахи НеМирмики рознесли на гайки його робота, після чого він натягнув на себе дивний костюм, перестав відгукуватися на своє ім'я і почав активно захищати місто. Про НеМирмике дещо знає Джо Портер з розповідей інших людей: за його припущеннями, це якась Таня Крістофф з сім'ї, коли повністю знищеної мурахами. Також, якщо раніше гравцеві вже довелося побувати у видавництві «Хьюбрис Комікс» і прочитати в одному з терміналів листи видавцеві з історією про дівчину-сироту НеМирмике, вихованої мурахами-мирмиками і придбала ненависть до всього людства, то ці відомості теж можна використовувати.

Лігво НеМирмики Редагувати

Лігво НеМирмики розташоване в кінці тунелів Кентербері, вхід в які знаходиться в основі скелі на північ від міста. Якщо гравець вирішив вбити королеву мурах, то слід направлятися прямо туди. Всередині є пастки: деяку кількість протипіхотних мін, розтяжка, активує бойовий дробовик. Кнопка на стіні порожньої кімнати відкриє спуск на сходи в печеру, де знаходяться ворожі гігантські мурахи і в кінці якої є вхід в лігво.

Також можна пробратися через чорний хід — трубу на захід від входу на тій же самій скелі (на самій вершині) — для цього буде потрібно навик «Злом» 50. Пройшовши цим шляхом, можна минути всіх мурах у тунелях. Також можна використовувати цей вхід, якщо Подорожньому вдається викрасти у НеМирмики ключ в момент їх сутички з Механистом при появі Подорожнього в місті.

Залежно від намірів гравця можна поступити наступним чином з НеМирмикой:

  • Якщо у Подорожнього є костюм Механиста і він у нього одягнений, вона, після невеликої прелюдії, нападе на нього, вважаючи, що Подорожній і є Механист.
  • Якщо ж у Подорожнього костюм просто лежить в інвентарі, є можливість віддати його НеМирмике. У нагороду вона віддає унікальний ніж «Жало Мурашки». Нараховується погана карма (так як вона залишиться маревних «лиходієм»).
  • Можна напасти на неї або змусити її до нападу в ході діалогу. Вбивство НеМирмики не вплине на карму.
  • Поговоривши з нею, ви можете вирішити стати на її бік і допомогти у знищенні Механиста. Механист з протектронами увірвуться в лігво, після чого Подорожньому і НеМирмике з мурахами доведеться битися.
  • При достатньому рівні красномовства, знанні її справжнього імені, яке вам може повідомити Джо Портер, є малий шанс переконати в хибності обраного шляху. При вдалому результаті вона залишить кар'єру суперзлодея, віддасть свій унікальний костюм і тихо відійде. Збережіть костюм, якщо плануєте переконати Механиста також «залишити кар'єру» — він захоче знищити костюм.[1]
  • Зі здатністю «Вбивця» можна отримати вищеописаний результат переконання, яким би низьким не був рівень красномовства.
  • Якщо Подорожній побував у видавництві «Хьюбрис Комікс» і прочитав листи редактору про не пошедшем в друк коміксі з серії «Грогнак-Варвар», що розповідає про якійсь дівчині НеМирмике, він може використовувати це, щоб вказати на те, що вона ще може бути пробачена. У цьому випадку НеМирміка також відмовиться від кар'єри лиходія, віддавши костюм.

Кузня Механиста Редагувати

Розташована на височині строго на південь від міста, в сервіс-центрі робототехніки.

Щоб дістатися до укриття Механиста без необхідності прорубуватися через роботизовану охорону, можна зламати ліфт біля входу (необхідний рівень злому 75 і вище) і обійти грунтовно охоронювану сходи. Будівля поділено на чотири секції: офіс (зліва від входу), дві зони обслуговування (сектори А і Б, що з'єднуються зверху кімнатою управління) і кузня Механиста (з прячущимся в ній Механистом). Сектор Б ближче до входу (металеві двері за ліфтом), а вхід в кузню на верхньому рівні сектора А.

Термінал охорони в кімнаті управління сектора Б дозволить відключити охоронні турелі і роботів. Термінал охорони сектора А знаходиться в маленькій кімнаті керування в кінці платформи, ближче до входу в кузню (верхній рівень). За допомогою цього терміналу можна відключити турелі в цій кімнаті, а також викликати аварійний імпульсний вибух, який знищить всіх діючих в секторі роботів.

Опинившись в кузні, активуйте кавоварку для того, щоб відкрити сховище Механиста. Потім потрібно активувати один з приводів праворуч від дверей. На столі в кімнаті лежить Брехня: підручник для конгресмена. Там є величезна кількість металобрухта, батарей і різних компонентів саморобної зброї (запальникі провідникі тощо), а також книга Нікола Тесла і ви у секторі А. Книга лежить на столі поруч з ящиком з інструментами на цокольному поверсі поряд з стрічкою конвеєра. На столі будуть два вже відключених протектрона. Також в цій кімнаті можна знайти гайковий ключ незвичайно великих розмірів.

В кімнаті Механиста також вам випаде кілька варіантів розвитку подій, залежать від того, як ви раніше надійшли з НеМирмикой:

  • Якщо на Подорожнього одягне костюм НеМирмики, він вирішить, що Подорожній — це вона, і нападе.
  • Якщо є костюм НеМирмики, але він не надітий, можна віддати його Механисту в обмін на унікальний лазерний пістолет «Погляд протектрона» і негативну карму (так як Механист залишиться маревних «супергероєм»).[2]
  • Можна напасти на Механиста або погрожувати йому при розмові, зробивши ворожим, а потім убити. Це не призведе до втрати карми.
  • Якщо гравець вирішує допомогти Механисту знищити НеМирмику, той скаже, що засік сторонніх в кузні і, як з'ясовується, це НеМирміка з мурахами прийшла атакувати їх з Подорожнім. Треба буде піти за Механистом і допомогти знищити НеМирмику і мурах.[3]
  • Можна умовити Механиста завершити кар'єру супергероя і залишити місто у спокої — це дасть вам його костюм і хорошу карму. Як і у випадку з НеМирмикой, необхідно пройти дуже складний діалог.
  • Здібності «Чорна вдова абоВічне дитя» дають можливість сказати йому про те, що він лякає весь місто. Він віддасть свій костюм і піде.[4] Це також дасть позитивну карму і можливість обійтися без діалогу.

Укладення Редагувати

Перемігши Механиста або (і) НеМирмику, потрібно повернутися до дядечка Роу за 200 (або 400, якщо вдалося домовитися) кришками. Якщо дядечко Роу був кимось убитий, для отримання нагороди потрібно поговорити з Дереком. Якщо ви переконали обох завершити кар'єру» (або просто залишити Кентербері), то отримаєте на 200 кришок більше: 400 — навіть якщо не були успішні в перевірці на красномовство при отриманні квесту, і 600 — якщо були.

Примітки Редагувати

  • Можна вбити одного або обох прямо при вході в місто.[5] У цьому випадку ви отримаєте те, що є на них, а також 400 кришок від дядечка Роу (без необхідності перевірки красномовства). Також можна підкласти їм у кишеню міну або гранату. В залежності від того, скільки часу вони провели «на сцені», вони можуть бути уразливі для цього виду атаки. "'Отримання досвіду при цих діях до розмови з Дядечком Роу не відбувається"', так як потрібно «офіційно» отримати квест до вирішення проблеми.[6]
  • Також можна успішно умовити обидві сторони відмовитися від протистояння і отримати набір броні від кожного, але в цьому випадку від них не можна отримати унікальне зброю.
  • Якщо використовувати метод з отриманням комплектів зброї і броні від обох (підкладати обом броню і викрадати її назад після того, як принесли противнику), обидва персонажа попрямують в Пустку, де знищать один одного. Це легко простежити за мітками на карті, якщо не здавати квест Дядечкові Роу.
  • Провидиця Бузок з Оазиса передбачить протистояння НеМирмики і Механиста такими словами: «Я бачу зіткнення між комахами і технікою і людей, які ними керують».

Баги Редагувати

  • Якщо ви ввійдете в Кентербері з півночі і зайдете відразу в будинок Домініка і Мачете, ви не побачите битви НеМирмики і Механиста, але дядечко Роу і інші будуть вести себе так, ніби вона сталася.
  • Якщо ви вб'єте НеМирмику, Механиста (або обох) при вході в громаду Кентербері, дядечко Роу подякує вас і видасть 400 кришок, але ви не отримаєте досягнення, і Тридогнайт буде продовжувати повідомляти про ситуацію в громаді Кентербері так, ніби й НеМирміка і Механист живі. Можливо виправити проблему, одразу побіг в будинок дядечка Роу до закінчення битви і отримавши квест.
  • Якщо ви не зупинилися подивитися на те, що відбувається між Механистом і НеМирмикой, і негайно заговорили з Дядечком Роу, всі персонажі можуть зникнути, що зробить неможливим завершення квесту.
  • Якщо ви при першому відвідуванні Кентербері спостерігаєте битву і спробуєте прицілитися в мурах, то у них не буде найменувань, місце під найменування буде порожнім. Крім того, їх не можна обшукати.
  • Здоров'я НеМирмики може не зменшуватися, скільки у неї не стріляй — навіть коли вона знаходиться в своєму Лігві. Єдиний відомий спосіб — продовжувати стріляти по ній до тих пір, поки вона в непередбачуваний момент не загине (або ж, зайшовши в консоль, вибрати НеМирмику і ввести kill).
  • Підкладання костюмів Механисту і Немирмике і передача одержаних в результаті маніпуляції костюмів іншій стороні призведе до зміни статусу квесту на «Поверніться в місто за нагородою» (як і повинно бути), але в діалозі з дядечком Роу не з'являться відповідні пункти. Завершити квест та отримати нагороду буде неможливо. Вирішити проблему можна, тільки вбивши НеМирмику, Механиста або обох.
  • Якщо ви об'єднаєтеся з Механистом і повинні будете захистити кузню, він може вийти і зникнути. Коли ви поговоріть з дядечком Роу після вбивства НеМирмики, стане зрозуміло, що Механист загинув, таким чином вам не вдасться отримати «Погляд протектрона».
  • Якщо ви умовте НеМирмику піти, вона піде в Мегатонну. Якщо ви підірвали Мегатонну до початку квесту, НеМирміка увійде в недоступну гравцеві двері, відповідно, зробивши неможливим її вбити і виконати додаткову мета квесту.
  • Якщо вбити НеМирмику, не поговоривши з нею, а потім вийти через дальню сходи, гра зависне. Необхідно, в цьому випадку, виходити через головний вхід.
  • Іноді робот-охоронець Механиста залишиться на своїй позиції до кінця гри. Це може виявитися дуже корисним, так як він стане ефективним захисником міста.
  • НеМирмику можна зустріти біля Сховища 106 у супроводі кількох мурах.
  • Якщо входити в лігво НеМирмики (або виходити з нього) безпосередньо через сходи, можна застрягти поряд з виходом.
  • Якщо надіти що-небудь з костюма НеМирмики і наблизитися до Механисту, він вступить в бій без будь-якого діалогу. Якщо гравець негайно піде, не вступаючи в бій, змінить костюм і повернеться в кімнату, Механист зникне. Через деякий час гра повідомить, що квест успішно завершено, і все буде виглядати так, ніби гравець умовив обидві сторони піти через мирний діалог.
  • Якщо перед видачею костюма НеМирмики Механисту (або навпаки), викинути шолом НеМирмики з інвентарю і віддавши тільки броню, то після вбивства Механиста з його трупа можна забрати броню НеМирмики назад і отримати другий примірник шолома.

Відео Редагувати

Отримання і костюмів і нагороди

Примітки Редагувати

  1. НеМирміка відправиться в Мегатонну і буде блукати між входом і помічником Велдом.
  2. «Погляд протектрона» не можна отримати, убивши Механиста — на його тілі можна буде знайти тільки звичайний лазерний пістолет.
  3. Механист швидше за все загине в бою, що дасть вам можливість отримати не тільки костюм НеМирмики, але і його.
  4. Якщо є дві здібності, то буде доступний тільки діалог Чорної Вдови.
  5. Вони будуть невразливі, поки розмовляють, але відразу після цього їм можна буде завдати шкоди.
  6. Цього можна домогтися, якщо негайно бігти до дому Роу до того, як почнеться суперечка, вийти і негайно вбити їх.

Шаблон:Navbox Громада Кентербері