FANDOM

Gametitle-FO1.pngGametitle-FO2.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FB.pngGametitle-JES.png

«City of the Dead»

Некрополь (англ. Necropolis) — локація Fallout.

Опис Редагувати

Це місто засноване влітку 2083 року на руїнах довоєнного міста Бейкерсфілд нащадками тих, хто вижив жителів і мешканців Сховища 12, розташованого під каналізацією міста-примари.

Відповідно до урядового експерименту Сховищ, Сховище 12 було забезпечено негерметично закривається шлюзової дверима-шестерінкою, з метою дослідження впливу радіації на людей у Ядерної війни. Протягом кількох років люди під впливом тяжкої іонізуючого випромінювання перетворилися в гулей. Таким чином, Притулок 12 є центром поширення практично всіх гулей західного узбережжя.

Навесні 2084 року Сет перехопив влада у колишнього Наглядача Сховища 12, який, не бажаючи загинути, відбув на північ, де сліди його загубилися.

У 2157 ріку Творець отримав відомості про Притулок під Некрополем і послав загін супермутантів для захоплення його мешканців. Багато гулі були знищені, перш ніж змогли пояснити супермутантам, що вони є колишні мешканці Притулку. Супермутанты, обурені невдачею, залишили в Некрополі невеликий гарнізон і примусили Сету до співпраці, выражавшемуся негайного доповіді про появу в місті немутировавших людей.

Погана слава про ходячих мерців з Мертвого міста широко відома в Пустках Каліфорнії. Мандрівники і торговці намагаються обходити місто стороною. Найкращу характеристику цьому місту дав Кілліан Даркуотер, мер Джанктауна: "Ну і клімат там, важкий, неважливо, чи йде дощ або світить сонце...»".

Місцезнаходження Редагувати

Некрополь можна знайти в шести квадратах на схід і дванадцяти квадратах на південь від Сховища 13.

Планування Редагувати

Некрополь розділений на три району, під кожним з яких розташована власна секція каналізації. Проникнути з одного району в інший можна тільки через неї, на поверхні можна тільки вийти з міста. Шаблон:Некрополь/План локації

Готель Редагувати

Fo1 Necropolis Motel of the Dead.png

Поверхня

FO1 Necropolis Motel sewers.png

Каналізація

Icon disambig.svg
Основні статті:

Готель, Каналізація

Нагорі — мешканці поверхні, нервово реагують на наближення чужинців. Внизу — тиша і трупи подземщиков, за винятком чотирьох кротокрысів электрокнута.

Зал Мертвих Редагувати

Fo1 Necropolis Hall of the Dead.png

Поверхня

FO1 Necropolis Hall of the Dead sewers.png

Каналізація

Icon disambig.svg
Основні статті:

Зал Мертвих, Каналізація

Розділяй і володарюй. На поверхні — Сет та його поплічники, внизу — підземщики і їх лідер. Мета у них одна — вижити, але кожен розуміє її по-своєму.

Вододіл Редагувати

Fo1 Necropolis Watershed.png

Поверхня

FO1 Necropolis Watershed sewers.png

Каналізація

Icon disambig.svg
Основні статті:

Вододіл, Каналізація

База супермутантів в Некрополі і притулок декількох Чад Собору, що прийшли разом з ними. А також шлях до вирішення проблеми постачання водою для двох Притулків.

Притулок 12 Редагувати

Fo1 Vault 12 Level 1.png

Вхід в Притулок

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Притулок 12

Під вододілом розташоване одне з Притулків. Його історія темна і неприваблива.

Жителі Некрополя Редагувати

Файл:FO01 NPC Set G. png

Гулі, що населяють Некрополь, розділені на три ворогуючі один з одним групи:

  • "Жителі поверхні" — найчисельніша група, фактично контролювала місто до приходу супермутантів Творця. Складаються з гулей Готелю і банди, що називає себе «Зомбі». Жителі поверхні непривітні до випадковим мандрівникам, нападаючи на них без всяких видимих причин. Поверхневих жителів очолює Сет, дивний норовливий гуль, який, незважаючи на свою параною і підозрілість, не проти видворити супермутантів з міста чужими руками. Його резиденція розташована в Залі Мертвих.
  • "Світяться" — гулі, настільки уражені радіацією, що почали світитися самі. Світяться живуть в самому Притулок 12, нападаючи на всякого, хто спробує проникнути всередину, неважливо, чи це людина, чи гуль з поверхні. Кілька світяться містяться в клітинах у Сета в якості природних світильників.
  • "Підземщики" — найбільш миролюбні і адекватні жителі Некрополя, чому інші групи витіснили їх в каналізацію міста. Відповідають розумним гулям зFallout 3" та "Fallout: New Vegas". Сет, побоюючись військового конфлікту з супермутантами, постачає їх водою, так як інакше йому не вистачило б солдатів для битви.
  • Крім того, в Некрополі з'явилася четверта сторона конфлікту — гарнізон супермутантів, залишених Творцем охороняти місто як перевалочну базу між військовою базою Маріпоза і Собором. Супермутанты контролюють Вододіл, і, відповідно, диктують порядки всьому місту, так як система водопостачання Сховища 12 працювала в обмеженому режимі.

Велике переселення Редагувати

Після того, як Виходець з Притулку знищив супермутантів в Некрополі, місто був обложений військами Творця, з-за чого більшість гулей було вирізано[1]. Що залишилися в живих гулі в ході Великого Переселення мігрували у відокремлені міста, населені переважно мутантами — Гекко, Брокен Хіллс і Резервацію, а саме місто стало мертвим насправді.

Розкажи про... Редагувати

Жителі Некрополя відповідають цими репліками, якщо у файлах їх діалогів не вказано інше.

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Розкажи про...

Розкажи про...

"Курсивом" виділені відповіді, які були передбачені, але отримати їх у грі неможливо.

Поява Редагувати

Некрополь з'являється у Fallout та згадується у Fallout 2, Fallout: New Vegas та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

У перекладі з грецької «некрополь» (гр. νεκρόπολη) означає «кладовище», дослівно — «місто мертвих».

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Альтернативний варіант передбачав можливість залишити супермутантів в живих, зберігши місто. З-за помилки в скриптах він недоступний.

Шаблон:Navbox Некрополь

Випадкова вікі