FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 PL

« Посеред кратера в Мегатонні лежить атомна бомба, що не вибухнула, як нагадування про конфлікт, який знищив цивілізацію[1]. »

Завантажувальний екран Fallout 3

Атомна бомба, що не вибухнула (англ. Undetonated atomic bomb) — ігровий об'єкт Fallout 3 та Point Lookout доповнення до гри.

Історія Редагувати

Класична ядерна бомба типу C-23. Точне походження зброї невідоме - це американський дизайн, вона одна з багатьох виготовлених до війни (багато її сестер лежить у Форті Костянтин), але як чи чому вона опинилася в кратері Мегатони, невідомо. До неї поступово стікалися люди, ховаючись від піщаних бур і небезпек, а потім звели стіни навколо кратера. Бомба з давніх часів стала об'єктом поклоніння і послужила виникненню церкви Дітей Атома, а її послідовники навіть у 2277 році поклоняються цій бомбі. Сповідник Кромвель щоденно здійснює молитви. Самі ж Діти Атома періодично омиваються в радіоактивній калюжі і п'ють з неї воду.

Більшості мандрівників дивиною стало спостерігати дану пам'ятку, але поселенці Мегатонни з часом звикли і вважають цю бомбу буденністю і вважають, що бомба безпечна, вона насправді все ще здатна детонувати. Фактично, Алістер Тенпенні та Містер Берк планують найняти найманця, щоб активувати детонатор, і перетворити небажане місто на справжній ядерний кратер, з невідомих причин. З іншого боку, міський шериф Лукас Сіммс шукає іншого найманця для її деактивації.

Місцезнаходження Редагувати

  • Одна бомба знаходиться на дні кратера в центрі Мегатонни.
  • Декілька схожих бомб знаходиться в Форте Костянтин.
  • plGametitle-FO3 PL Ще одна виникає в галюцинації на святому болоті.

Квести Редагувати

Примітки Редагувати

  • Вибух бомби в Мегатонні (якщо він відбудеться) — одна з подій, про яку розповість Трідогнайт радіо «Новини Галактики». В іншому випадку Трідогнайт хвалитиме Подорожнього як спасителя Пустища й постійно згадуватиме шерифа, який дав це завдання, навіть якщо той загинув.
  • Згодом папа Самотнього Подорожнього висловиться з приводу ситуації в Мегатонне позитивно, якщо знешкодити бомбу, і негативно, якщо підірвати.
  • Знешкодження бомби ніяк не позначиться на поведінці Дітей Атома.
  • У форті Костянтин є близько 20 таких бомб, але підірвати або знешкодити їх неможливо.

Поява Редагувати

Нездетонована атомна бомба з'являється у Fallout 3 та доповненні до Fallout 3Point Lookout.

Див. також Редагувати

За лаштунками Редагувати

  • У версії Fallout 3 для японського ринку можливість підриву бомби була вирізана (через подій в Хіросімі і Нагасакі). Вибір обмежений варіантами «знешкодити» і «не чіпати взагалі».
  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Прототипом моделі бомби стала американська атомна бомба «Товстун», скинута на японське місто Нагасакі 9 серпня 1945 року.
  • Великодні яйця в Fallout 3Question Icon Поклоніння атомній бомбі є відсиланням до фільму «Під Планетою мавп» (1970), в якому вцілілі люди-мутанти також поклонялися бомбі.

Баги Редагувати

Навіть при достатньому рівні навику «Вибухівка» спроба знешкодити бомбу може викликати повідомлення, що дія неможлива. Виправляється звичайної перезавантаженням.

Галерея Редагувати

Примітки Редагувати

  1. At the center or Megaton's crater sits an undetonated atomic bomb, a remnant of the great conflict that destroyed the world.