FANDOM

Gametitle-FOT

Дайсон «Нежилець» Майлс (англ. Dyson «Diesoon» Miles) — персонаж Fallout Tactics, вчений.

Опис Редагувати

Дайсон вперше зустрічається в якості полоненого в таборі рейдерів Рок-Фоллз, замкненим в майстерні.

Дайсон розповідає, що він прагнув вступити в ряди Братства Сталі, але був схоплений рейдерами в той час, коли подорожував по Пустки. Він чекав найгіршого, однак після того, як він повідомив, що є вченим, його негайно відокремили від решти бранців, доставили в табір і зажадали вивчити «механічний пристрій» незрозумілого походження і призначення (руку робота).

Після свого звільнення, він опинився в розпорядженні Нового Братства Сталі. Після допиту у інквізиторів, він поступив в розпорядження вчених Братства. Паралельно з навчанням та дослідницькою роботою, Дайсона зобов'язали пройти базовий курс військової підготовки, від якого він у повному захваті.

Примітки Редагувати

  • Вдруге Дайсона можна зустріти в Бункері Бета.
  • Про подальшу долю Дайсона невідомо нічого, але по всій видимості, вона так чи інакше пов'язана з Новим Братством Сталі.

Поява Редагувати

Нежилець з'являється тільки у Fallout Tactics.

За лаштунками Редагувати

Можливо його ім'я відсилання до Майлзу Беннет Дайсон з фільму «Terminator 2: Судний день», одному з провідних інженерів, які працювали над створенням «SkyNet».

Примітки Редагувати

  1. У картці Майлса вказуються характеристики, які він має у Бункері Бета, так як Рок-Фоллз він має параметри, не характерні для вченого.