FANDOM

Gametitle-FO3

Наш маленький секрет (англ. Our Little Secret) — невідзначений квест Fallout 3.

Опис Редагувати

Коли Самотній Подорожній відвідає Андейл, він помітить, що живуть тут люди ведуть себе так, ніби не було ніякої Великої війни. Після того, як Подорожній загляне в будинок старого Харріса, той порадить йому забиратися з міста якомога швидше, так як тут діються страшні речі.

Проходження Редагувати

В якості підтвердження своїх слів, Старий Гарріс запропонує Подорожньому заглянути в сарай Білла і підвал Смітів.

Є кілька шляхів туди потрапити:

  • Зламати замок (навичка «Злом» 100);
  • Вкрасти ключ у Білла або Джека;
  • Ключі лежать в батьківських спальнях на нічних столиках;
  • Ще один ключ лежить на радіо, в будинку Смітів.

Оглянувши сарай або підвал, Самотній Подорожній зрозуміє, що жителі міста — канібали.

На виході з сараю або підвалу Подорожнього зустрінуть озброєні жителі (за винятком Харріса і дітей) і Джек Сміт запитає, чи не бачив він там чого-небудь незвичайного. Далі є два варіанти:

  • Можна пообіцяти не розкривати їх таємницю і, при навичці «Красномовство» більше 75 і деякій Удачі чи здібності «Канібал», справа вирішиться світом, а Подорожній буде раз в день отримувати від Лінди пиріг з дивного м'яса.
  • Якщо Подорожній відмовиться зберегти таємницю, то мешканці стануть ворожими і нападуть. Після бою потрібно зайти до старого Харрісу. Він прихистить дітей і розповість Подорожньому більше про історію міста

Цікаві факти Редагувати

Якщо з допомогою консольних команд (resurrect) відродити з'їдених людей в підвалі, то вони будуть відповідати, як жителі Літл-Лемплайта і називати Подорожнього дылдой.

Баги Редагувати

  • Іноді після виходу з сараю озброєні жителі міста не почнуть діалог з Подорожнім, а будуть просто стояти на місці. Їх можна вбити або ж заговорити з ними і продовжити квест (перевірено на PC)
  • Після закінчення діалогу мирним шляхом жителі продовжують стояти в стані бойової готовності, але з ними можна поговорити.
  • У разі обстеження підвалу Смітів, після виходу з будинку можна виявити, що озброєні жителі міста зібралися біля сараю (як якби гравець обстежив сарай) і повільно (кроком) направляються до дверей будинку, з якого тільки що гравець вийшов. Краще почекати, поки вони підійдуть і розпочнуть діалог. В іншому випадку, навіть якщо першим розпочати розмову, зустрівши їх на півдорозі, після мирного вирішення питання місто стане недоступним для взаємодії — всі двері будуть вимагати ключ, а люди перестануть розмовляти.
  • Може трапитися так, що при першому візиті Подорожнього в Андейл ви побачите збройних жителів, що стоять біля входу в будинок Смітів. При наближенні до них почнеться діалог, як ніби він тільки що вийшов з підвалу.