FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FB

« Цей корабель — танкер компанії «Посейдон Ойл». Він ще довоєнний. На ньому є система охорони, яка працює від ключа танкера і контролює доступ у відсік навігаційного комп'ютера, і приймач системи ССЧ, який блокує посейдоновські знаряддя. »

Капітан Майерс

Нафтоналивний танкер СКП «Вальдез» (англ. PMV Valdez) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

СКП «Вальдез» — це морське судно компанії Посейдон «Вальдез» (англ. PMV Valdez — Poseidon Marine Vessel Valdez), тобто старий, занедбаний танкер, який зіграв важливу роль в Fallout 2, дозволивши Обраному відправитися на нафтову вишку Анклава.

Незважаючи на світову енергетичну кризу, танкер працює на нафті, а не на ядерній енергії. Швидше за все, переобладнання такого судна вийшло б надто дорого (так як якщо є хоч трохи нафти, то виручка з продажу вантажу все ж перекривала б витрати на витрату палива), а може просто тому, що реактор ядерного синтезу неможливо було поставити на таке величезне судно з-за обмежень тільки-тільки розробленої технології ядерного синтезу. Тим не менш, хоча судно і працює за застарілою технологією, воно повністю автоматизоване і обладнаний навігаційним комп'ютером, що знаходяться за дверима, відкривається магнітним брелок дистанційного управління. Також судно обладнане системою розпізнавання «свій-чужий», яка передає сигнал систем захисту Посейдона, щоб ті не потопили корабель.

Післявоєнна історія Редагувати

Після 2077 року танкер був вимкнений Анклавом, і доступ до нього був заборонений (акт безпеки 9837-334-27A), швидше за все, щоб не допустити потрапляння кого б то не було на нафтову вишку, брелок управління танкером був відправлений на військову базу Наварро, частини навігаційного комп'ютера приховані в Сховище 13.

Після того, як танкер був покинутий, в ньому оселилися різні істоти (хоча кажуть, що Анклав міг навмисно запустити їх туди). Серед них кентаври, літунs та ванаминго. Банда бродяг посіла палубу танкера, змусивши цих істот залишатися в трюмі. Волоцюги заснували товариство, яке вважає танкер своїм будинком. Вони перетворили його в невелике поселення і продають відвідувачам різні знайдені ними всередині танкера речі.

Головою товариства є капітан А. Рон Майерс, пішов у самовільне залишення технік з Наварро. Марк описує його як «міцного старого вояку». Другим лідером є Борсук, місцевий хакер і фахівець з електроніки. Бурлаки — це колектив мандрівників, соціальних ізгоїв і вижівальників зі всієї пустки. Волоцюги приїхали в Сан-Франциско через що панує тут атмосфери терпимості і поваги до чужих секретів.

Планування Редагувати

Танкер складається з трьох рівнів: капітанської рубки, палуби і трюму.

Основним місцем проживання бродяг є палуба. На ній розташовані магазини, їдальня, бар, кімната Борсука. Спочатку Обраний потрапляє саме сюди. Також на палубі знаходиться навігаційний комп'ютер, але в його кімнату можна потрапити тільки з трюму, відкривши спеціальні двері.

В капітанську рубку можна піднятися по сходах, розташованої в барі праворуч від входу. У рубці живе капітан А. Рон Майерс. Також тут знаходиться один з комп'ютерів ПосейдоНет, через який можна відправити танкер в плавання, якщо той готовий до подорожі.

В трюм можна спуститися через люк в кімнаті Борсука або по сходах, що знаходиться за магазином зброї. Потрапити до неї можна, пройшовши повз бару наліво. Саме в трюмі заблукала Сюзі, дівчина Борсука.

Мешканці Редагувати

Капітанська рубка Редагувати

Палуба Редагувати

Трюм Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Пов'язані квести Редагувати

Сюжетна лінія Редагувати

Інші Редагувати

Поява Редагувати

Нафтоналивний танкер СКП «Вальдез» з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

Це пряме відсилання до фільму «Водний світ», в якому теж присутній старий нафтовий танкер «Exxon Valdez», населеный племенем морських бродяг.

Ексон Вальдез — назва танкера, що належав корпорації Ексон, потерпілого аварію 23 березня 1989 року на узбережжі Аляски в протоці Принца Вільгельма. В результаті аварії стався витік 11 мільйонів галонів сирої нафти, яка призвела до екологічної катастрофи в регіоні.

Примітки Редагувати

  1. До порятунку або після загибелі. У разі порятунку переміщається на палубу.
Enclave Symbol (Fallout 3)
Enclave Symbol (Fallout 3)