FANDOM

Gametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Натік-Бенкс (англ. Natick Banks) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Частина міста обрушилася в озеро Кочитуате у результаті зсуву. На самому краю обриву розташоване Поліцейське управління Натика. Центральна частина міста (зі входом до церкви) обгороджена високим дерев'яним парканом — мабуть місцеві поселенці так намагалися убезпечити себе. З півдня до Натік-Бенкс примикає автозаправка мережі «Red Rocket».

Історія Редагувати

На тлі американо-китайських військових конфліктів, зростаючих негативних настроїв у суспільстві і сумнівних дій силових структур сім'я У (англ. Wu) була змушена залишити багатокімнатну квартиру в Пирвуде і в жовтні 2077 ріка, за кілька днів до Великої війни, переїхати в один з котеджів, до мешкав тут родичу. Родині вдалося пережити бомбування, але дальші заворушення і загальна анархія змусили їх залишити місто. Подальша доля родини, так само як і міста, невідома.

Мешканці Редагувати

До моменту відвідин міста Вцілілий центр міста, укріплений огорожею, найімовірніше буде зайнятий супермутантами. Але іноді їх можна застати убитими, а поруч виявити кілька бродять пазурів смерті.

Якщо рухатися в гору на захід, можна зустріти ще більше пазурів смерті (до трьох з кожної сторони підйому — близько складської будівлі і скупчення транспорту), а також одне Чудовисько на території електростанції (якщо зайти в порожній сарай з червоним полотнищем на стіні, спрацьовує тригер, і зовні з'являться ще два кігтя смерті).

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Примітки Редагувати

  • На південь від поліцейського управління Натика можна натрапити на залишки військової техніки, серед яких є силова броня X-01.

Поява Редагувати

Натік-Бенкс з'являється тільки у Fallout 4.