FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FO3 OAGametitle-FO3 PLGametitle-FNVGametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

Mbox default
Для поліпшення цієї статті бажано:
Доповнити описом структури
Доповнити участю в битві за Анкоридж (можна частково використовувати текст OGG, доступного при редагуванні).

Народно-визвольна армія Китаю (англ. People's Liberation Army) — організація, збройні сили Китайської Народної Республіки у світі Fallout.

Опис Редагувати

НВАК, очолювана Головою Ченом, боролася проти збройних сил США у Війні за ресурси і Великої війни. Найбільш відоме битва відбулася при вторгненні в Анкоридж, Алясці.

Холодна війна: розвідка і контррозвідка Редагувати

Ще до початку відкритого військового протистояння і під час нього, китайські шпигуни, розвідники і диверсанти проникали і впроваджувалися на території США. Цю лінію можна простежити в Пойнт-Лукаут.

Їх підводні човни з метою розвідки і, можливо, подальших атак підійшли дуже близько до берегів Північної Америки.

У відповідь, Розвідувальне управління Міністерства оборони США (РУМО), вжила заходів до контррозвідці. Зокрема, пошук інформаторів, вербування перебіжчиків з числа китайців, а також виявлення та арешти агентів китайської розвідки і просто підозрілих осіб, переважно китайців. Затриманих поміщали в карантинні табори, де їх утримували і допитували із застосуванням психологічного впливу і тортур.

Саме цього протистояння розвідок двох країн і присвячений квест Оксамитовий завісу.

Війна за ресурси Редагувати

Взимку 2066 рік Китай вторгається на Аляску, з метою захопити залишки нафти у США. Війська НВАК захоплюють Анкоридж і починають просування вглиб території США. Однак, вже 2067у американські підрозділи в силовий броні показали свою ефективність проти китайської піхоти. Під час війни НВАК застосовувала хімічну зброю, різну новітню бойову техніку, бойових роботів, а так само кинула сили на створення власної унікальною стелс-броні, яка надійшла у війська до 2077 року.

У 2074 ріку американські війська висадилися на території Китаю. Незважаючи на це, а так само на виснажуються ресурси Китаю НВАК утримує фронт до січня 2077 року, коли армія США звільняє Анкоридж, а всі китайські війська на Алясці, на чолі з командувачем знищені.

Після січня 2077 року США проводять кампанію Янцзи та кампанію в Гобі. 23 жовтня 2077 року починається Велика війна.

Велика війна і після Редагувати

На момент 23 жовтня 2077 року на території США і на її околицях залишалися деякі угруповання НВАК, одна з яких перебувала в Вашингтоне.

Живих китайських солдатів-гулей можна зустріти в будівлі харчової фабрики «Мама Дольче». Вони зберегли розум, спільність, і борються за виживання, як і інші жителі Пустки.

Icon disambig
Основна стаття: Залишки китайської армії

У Пойнт-Лукаут можна знайти китайський довоєнний секретний бункер, де можна зустріти протектрона НВАК.

Свою присутність НВАК проявляє і в Співдружності: китайська підводний човен «Янцзи», обладнана ядерними ракетами, простоює на мілині Бостонської бухти після підриву на міні. До моменту 2287 ріка населена довоєнними гулифицированными китайцями.

Структура Редагувати

Армія поділялася на Військово-морські, Сухопутні і Військово-повітряні сили, а також народне ополчення.

Персонажі Редагувати

Спорядження Редагувати

Вогнепальну зброю Редагувати

Також солдати в Operation: Anchorage використовують зброю некитайского походження:

Холодна зброя Редагувати

Військові документи Редагувати

Бойовий статут китайського спецназу

Броня та одяг Редагувати

Техніка Редагувати

Поява Редагувати

Народно-визвольна армія Китаю з'являється у доповненні до Fallout 3Operation: Anchorage та згадується у Fallout 2, Fallout 3, доповненні до Fallout 3Point Lookout та Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Народно-визвольна армія Китаю існує в реальності.

Примітки Редагувати

  1. Особливими загонами спеціального призначення були Червоні драгуни, одягнені в стелс-броню