FANDOM

Gametitle-VBGametitle-FO3

Народжений гуль (англ. Born ghoul) — істота скасованої гри Van Buren, що згадується також в Fallout 3; гуль, який є не мутував людинаом, а дитиною, яка народилася вже гулем, або здоровою людиною (Fallout 3).

Опис Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Здатні до розмноження гулі згадуються в Fallout 3, однак їхня дочка, відома як свята Моніка, була, як стверджується, не гулем, а здоровою людиною і шанується в церкви Ривет-Сіті.

Van Buren Редагувати

Через жорстокі експерименти на людях у Резервації доктор Себастьян вивів гулей зі здатністю до розмноження і в результаті отримав народжених гулей. Задоволений своїми малими успіхами (ймовірність того, що гуль здатний до продовження свого роду, дорівнює 2 %), доктор Себастьян і народжений гуль доктор Вільям Кларк спробували створити світ, що складається лише з гулей. Для них народилися гулі представляли майбутнє виду, і вони намагалися зробити все можливе, щоб вид народжених гулей тривав. Але на світ з'явилося всього троє гулей: доктор Вільям Кларк, Красуня і Кір.

На перший погляд, народжений гуль виглядає так само, як і будь-який інший гуль (крім Красуні), але при уважному огляді видно, що їх кістки, шкіра і волосся одержали не таке сильне ураження, як у звичайних гулей. Крім того, вони набагато здоровіше, сильніше і швидше останніх.

Все це означає, що в разі успіху, під час вагітності можна позбутися від диких гулей, так як вони з'являються, коли радіоактивне випромінювання руйнує розум гулей, тобто якщо мати протягом вагітності не буде піддаватися радіоактивному зараженню, то плід буде цілком розумний. Це означає, що якщо всі представники типу диких гулей будуть убиті, не буде кому їх замінити, тому гулі в один прекрасний день зможуть позбутися від людської неприязні до них.

Поява Редагувати

Народжений гуль повинен був з'явитися у Van Buren та згадується у Fallout 3.

Істоти