FANDOM

Gametitle-FO3
Ця сторінка описує можливі напарників або персонажів, яких можна найняти в Fallout 3.

На відміну від попередніх ігор "Fallout", напарники не накопичують досвід самостійно, а розвиваються пропорційно досягненню рівнів гравцем; гравець отримує частину очок досвіду якщо завдає шкоди противнику спільно з напарником. У версії для Xbox 360 гравець отримує повну кількість ОО, якщо завдав більше шкоди вбитому противнику (Подорожній отримує нуль ОО за вбивство, якщо не зміг завдати як мінімум 30 % пошкоджень).

Постійні напарники Редагувати

Followers

Всі вісім постійних напарників в зборі.

Бій Редагувати

Напарники приходять зі своїм стандартним зброєю і бронею і будуть використовувати зброю в залежності від ролі і бойової тактики, яка їм призначено (вогнепальна або холодна). Всі напарники-люди і напарники-гулі володіють умінням носити силову броню, незалежно від того, чи вміє носити її Подорожній. Це відноситься і до тимчасових напарників.

Стандартні броня і зброя, якими вони екіпіровані, ніколи не зношуються при використанні. Також не зношується броня і головні убори, які Подорожній їм передав, але вони надінуть їх тільки в тому випадку, якщо вона буде краще їх стандартною. Те ж стосується і зброї.

У напарників необмежений запас боєприпасів під їх стандартне озброєння, але якщо дати напарнику будь-яке інше стріляє зброя, то треба забезпечити і боєприпасами до нього, які він буде витрачати, навіть якщо воно використовує ті ж патрони, що і стандартна зброя.

Всі напарники (крім Псини) можуть використовувати будь-який стріляє зброя, які їм дали (якщо виділити до нього і боєприпаси). Напарники не будуть використовувати подароване зброю, якщо воно гірше їх зброї (винятком є слабке точне далекобійні зброю, наприклад, лазерна гвинтівка; у цьому випадку на дальній дистанції напарник буде використовувати передане зброю, а коли супротивник підійде ближче, переключиться на своє). При цьому стан зброї може змінюватися в будь-яку сторону, як поліпшуватися, так і зношуватися, а в особливо жаркій битві може і взагалі бути вибито з рук.

У напарників набагато більше здоров'я, ніж у «нормальних» персонажів. Навіть з одягненою на них стандартної бронею (крім Кловер у довоєнній одязі і Буча в шкіряній куртці) вони можуть вижити, отримавши кілька потужних ударів в голову. Ймовірно, носячи силову броню, вони зможуть витримати багато шкоди в боях.

У постійних напарників здоров'я автоматично відновлюється після закінчення бою при відсутності іншого супротивника. Увага: бій не буде вважатися повністю закінченим, якщо хтось втік з поля бою, навіть якщо його не видно на радарі. Такого противника необхідно буде знайти і все-таки знешкодити. Також здоров'я не може відновитися, якщо бій закінчив Таємничий незнайомець, напарник отримав отруєння або в момент бою «стояв тут». А якщо Подорожній втік з поля бою, напарник може залишитися в режимі пошуку мети.

Вибір Редагувати

Напарник Необхідна карма Стандартна броня Вогнепальна зброя за замовчуванням Холодну зброю за замовчуванням S. P. E. C. I. A. L. Призові навички Переносимий вага
Буч Нейтральний Прикид Тунельних змій 10-мм пістолет Буча Викидний ніж Буча
Зубочистка Буча
5 СИЛ, 5 СПР, 4 ВТР, 5 ХАР, 5 ІНТ, 5 СПТ, 5 УДЧ Легка зброя,
Без зброї,
Наука
193,5
Вищий паладин Крос Добрий Силова броня Лазерний пістолет Суперкувалда 7 СИЛ, 7 СПР, 6 ВТР, 4 ХАР, 3 ІНТ, 4 СПТ, 4 УДЧ Важка зброя,
Энергооружие,
Легка зброя
168,5
Джеріко Злий Шкіряна броня Китайський автомат Джеріко Дошка з цвяхами Джеріко 6 СИЛ, 5 СПР, 4 ВТР, 3 ХАР, 3 ІНТ, 6 СПТ, 5 УДЧ Легка зброя, Важка зброя, Холодна зброя 183,5
Кловер Злий (вперше), Немає (знову найняти) Брудний довоєнний весняний наряд
Рабська нашийник
Обріз Кловер Китайський офіцерський меч Кловер 6 СИЛ, 4 СПР, 4 ВТР, 6 ХАР, 4 ІНТ, 6 СПТ, 5 УДЧ Легка зброя, Холодна зброя, Бартер 194,5
Псина Будь-яка Ні Ні Ні 7 СИЛ, 8 СПР, 7 ВТР, 6 ХАР, 2 ІНТ, 8 СПТ, 3 УДЧ Ні Ні
Сержант РЛ-3 Нейтральний Ні Плазмова рушниця Вогнемет 5 СИЛ, 6 СПР, 5 ВТР, 5 ХАР, 5 ІНТ, 5 СПТ, 5 УДЧ Немає 197,5
Фокс Добрий Ні Гатлинг-лазер Суперкувалда Фокса 9 СИЛ, 3 СПР, 8 ВТР, 5 ХАР, 3 ІНТ, 5 СПТ, 5 УДЧ Важка зброя, Холодна зброя, Энергооружие 229,5
Харон Будь-яка Шкіряна броня Дробовик Харона Бойовий ніж Харона 6 СИЛ, 7 СПР, 5 ВТР, 3 ХАР, 3 ІНТ, 6 СПТ, 5 УДЧ Легка зброя, Вибухівка, Скритність 183,5
150,5 ("базовий вага") + 10 × "Сила" − "вага екіпірування напарника" − "вага решти (включаючи заміняє броню і зброю)"
  • Переносимий вага необхідно змінити, на (10 × зміна «Сили» від надягання силовий броні), у разі використання силовий броні, але напарник повинен її одягнути, тобто потрібно вийти з режиму обміну речами.

Склад групи Редагувати

Деякі напарники можуть супроводжувати героя одночасно. У певних локаціях і під час виконання квестів, їх число можуть поповнити тимчасові напарники, навіть якщо поза квесту гравець не може приєднати до групи додаткових союзників. Приклад: Сховище 87 — єдине місце, де Вищий паладин Крос (якщо взяти її в напарники до проникнення в сховище) і Фокс можуть супроводжувати головного героя одночасно.

Тимчасові напарники Редагувати

TemporaryCompanions

Всі тимчасові напарники Fallout 3

Тимчасові напарники — це напарники, які подорожують з вами під час виконання різних квестів. З ними можна подорожувати аж до закінчення квесту. На відміну від постійних напарників, їх здоров'я автоматично не відновлюється по закінченні бою.

Важливо пам'ятати, що деяким тимчасовим напарникам можна давати зброю і броню. На додаток до цього, деяких напарників можна використовувати як «в'ючних мулів», оскільки вони можуть переносити до 250 фунтів ваги. Але не варто забувати, що це саме тимчасові напарники, і спорядження, їм залишено, після завершення їх квесту вже не повернути...

Але можна й не завершувати, наприклад, квест Великі проблеми у Великому Місті і просто не приводити Руду і Коротуна у Велике місто. Потрібно спорядити їх бронею і зброєю, щоб були поживучее, і з основним компаньйоном будуть ще двоє, фактично постійні компаньйони.

Напарники Fallout 3