FANDOM

Gametitle-FO1Gametitle-FO2Gametitle-FO3Gametitle-FOTGametitle-FOBOSGametitle-FNVGametitle-VB
Навики в іграх
Skilled

"'Навички"' (англ. Skill) — набуті знання. Очки навичок, які можна розподілити між навичками, нараховуються з кожним Рівень персонажа рівнем персонажа. На рівень навичкау впливають деякі Особливість особливості, здатності, навчальні книги, предмети, квести, носіння броні та ігрові події.

Навички вимірюються у відсотках, проте в різних іграх встановлений різний верхня межа: в "Fallout" — 200 %, в "Fallout 2" та "Fallout Tactics" збільшено до 300 %, в "Fallout 3" та "Fallout: New Vegas" — зменшений до 100 %.

Вплив основних характеристик Редагувати

Початковий рівень навичок розраховується за спеціальними формулами при створенні персонажа і залежить від Основна характеристика основних характеристик S. P. E. C. I. A. L.. Будь-які зміни в S. P. E. C. I. A. L. під час гри (прийом наркотиків, носіння речей, поліпшення характеристики) будуть впливати і на навички.

Основні навички Редагувати

При генерації персонажа можна вибрати три основних навичок. У "Fallout", "Fallout 2" і "Fallout Tactics" основні навички отримують бонус +20 % і надалі ростуть у два рази швидше. У "Fallout 3 і Fallout: New Vegas" основний навичка отримує надбавку в 15 очок.

Здатність «Приз!» дозволяє вибрати четвертий основний навичка.

Поліпшення Редагувати

Кожне очко навичок дозволяє поліпшити навичка на 1 %, аж до 100%. Далі вартість поліпшення навичок буде зростати. Це поширюється і на основні навички.

"Fallout" Редагувати

Після 100% вартість поліпшення збільшується вдвічі: 1% поліпшення коштує 2 очки досвіду.

"Fallout 2" Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Поліпшення навичок в Fallout 2
Залежність вартості поліпшення від поточного рівня
Діапазон Вартість
1 — 100 1
101 — 125 2
126 — 150 3
151 — 175 4
176 — 200 5
201 — 300 6

Після 100% вартість поліпшення зростає згідно таблиці.

Вплив складності Редагувати

Навички поділяються на бойові, пасивні і активні. В залежності від обраної складності гри на навички накладаються певні штрафи. На бойові та основні навички штрафи складності не накладаються, на пасивні і активні накладається штраф в 10 % при виборі рівня «Складний» або бонус в 20 % при виборі рівня «Простий».

Список навичок Редагувати

"Fallout" і "Fallout 2" Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Навички Fallout

Icon disambig
Основна стаття: Навички Fallout 2

Перші шість навичок відносяться до бойових, наступні п'ять — до пасивним, в інші — активним.

"Fallout Tactics" Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Навички Fallout Tactics

"Fallout 3" Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Навички Fallout 3

"Fallout: New Vegas" Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Навички Fallout: New Vegas

Панель навичок Редагувати

Файл:FO1 Панель навичок.png
Файл:FOT Панель навичок.png

Піп-Бой 2000 і Піп-Бой 2000 Ст. БС. мають додаткову панель навичок. На цю панель винесено 8 навичок, які персонаж може застосувати на себе, на інших або на об'єкти. Це:

  1. Скритність
  2. Злом
  3. Крадіжка
  4. Пастки
  5. Перша допомога
  6. Лікар
  7. Наука
  8. Ремонт

Панель навичок можна викликати відповідною клавішею панелі інтерфейсу. Крім того, навичка можна використовувати відповідною цифрою, не відкриваючи кришку.

Цікаві факти Редагувати

У "Fallout Tactics" локалізація часто виконана без урахування розміру елементів управління, тому замість «Меню навичок» видно напис «ню навичка».

Шаблон:Navbox Навички