FANDOM

Gametitle-FO2.pngGametitle-FO3.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FNV LR.pngGametitle-FB.png

« Ласкаво просимо в табір Наварро. Отже, прибуло поповнення... Ви одягнені не по формі, солдатів. Де ваша силова броня? »

Сержант Дорнан

« Відмінно! Ви тепер одягнені по формі, і я надам вам унікальну можливість. Ми почнемо все спочатку, як ніби я ніколи не бачив вашої суперечної пики. Подобається такий варіант, солдат? »

— Сержант Дорнан

Наварро (англ. Navarro) — локація Fallout 2, військова база Анклава на Західному узбережжі.

Історія Редагувати

До Великої війни в Наварро перебував нафтопереробний завод компанії «Посейдон Ойл», саме сюди надходила нафта з майбутньої бурової вишки Анклаву. На тлі війни за ресурси стратегічне значення Наварро було дуже велике, і для охорони заводу були побудовані військова база та станція супутникового зв'язку.

Через роки після Великої війни база була зайнята Анклавом, який перетворив її в свій основний пост на метерику, створив заправну станцію для гвинтокрилів — через їх відносно невелику дальність польоту, а також частих збоїв, особливо в повоєнних умовах. На базі є функціонуючий комп'ютер, на який надходить і аналізується актуальна інформація. Креслення гвинтокрилів майже завжди присутні на базі для необхідного ремонту і технічного обслуговування, база була укомплектована чотирма кресленнями, однак до моменту візиту Обраного три з них вже були загублені[1].

Після знищення бурової установки «Посейдон Енерджі» 2242 року Наварро ще деякий час функціонувала як база, поки не надійшла команда від нового самопроголошеного Президента Едему наказ про евакуацію на Східне узбережжя, в Рейвен-Рок[2]. Частина мешканців Наварро і уцілілих людей з бурової установки пішла з указом президента, а частина з невідомої причини залишилася, так і залишаючись слідувати встановленому порядку. Надалі наростаючу вплив і сили НКР привернула база Наварро. Об'єднавшись з Братством Стали у діях проти Анклаву, вона дала відсіч його силам і в ході атак до моменту 2281 року повністю захопила Наварро[3].

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Війна Нової Каліфорнійської Республіки і Анклаву

Ті, хто встиг евакуюватися з бази, бігли в НКР і змішалися з місцевим населенням. Інші бігли в більш віддалені місця[4].

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Залишилися

Багато з технологій Наварро були НКР незрозумілі, але символіка, нанесена на ці апарати, зустрічалася в Розломі, тому для доставки туди одного з роботів — копії ЕД-Е — був найнятий Кур'єр. Активація ядерних боєголовок роботом і призвела до катастрофи Розлому[5].

Деякі втікачі з Наварро зустрічаються в 2277 році навіть на Східному, протилежному від Наварро, узбережжі колишніх СШАСтоличному Пустищі, куди якраз за збігом частина уцілілих сил Анклаву і була переведена з Заходу в Рейвен-Рок[2][6], проте ніяких точних даних про те, скільки саме людей перебазувалася з Наварро в Рейвен-Рок та інші місця — невідомо.

Розташування Редагувати

Розташування бази відзначається на карті після прибуття в знищену Анклавом Арройо або після отримання завдання «Дістати креслення гвинтокрила» Метью, паладина Братства Сталі у Сан-Франциско.

Планування Редагувати

База гвинтокрилів Підземелля
Бензоколонка Підземеллія
Карта світу

Бензоколонка Редагувати

Fo2 Navarro Gas Station.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Бензоколонка Наварро

«Передбанник» бази, оформлений у вигляді бензоколонки. Сюди потрапляє Обраний при першому візиті. Сторож бензоколонки Кріс робить вигляд, що ніякої бази Наварро поблизу немає, і випроваджує всіх сторонніх. У разі підозрілої наполегливості піднімає тривогу. Однак обізнаному людині вкаже шлях до воріт і пароль для входу.

Єдина зона Наварро, має відмітку на карті локації.

База гвинтокрилів Редагувати

Fo2 Navarro Main Base.jpg
Icon disambig.svg
Основна стаття:

База гвинтокрилів

Основна, наземна частина бази. Тут знаходяться майданчик для посадки винтокрылів і ангар для них обслуговуючий персонал, станція управління повітряним рухом і казарми.

Підземний рівень Редагувати

Fo2 Navarro Underground.png
Icon disambig.svg
Основна стаття:

Підземеллі Наварро

На підземному рівні бази знаходяться склад зброї, офіс командування, технічний центр і звукоізольована наукова лабораторія, в якій працює доктор Шребер, який бере участь в проекті «Кігті смерті».

Мешканці Редагувати

На момент 2242 року Редагувати

На момент війни з НКР перед падінням Редагувати

Цінні знахідки Редагувати

Квести Редагувати

Icon disambig.svg
Основна стаття:

Квести Fallout 2

Квести Fallout 2

Поява Редагувати

Наварро з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout 3, Fallout: New Vegas, доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Військова база «Наварро» спочатку мала називатися «Колуза» (англ. Colusa). У ресурсах гри присутній іконка для інтерфейсу світової карти з даними назвою та заготівля скрипта для локації. Також Колуза кілька разів згадується в змінних, що відповідають за квести. В реальному світі, в штаті Каліфорнія існує городок Колуза, недалеко від якого розташований військовий аеродром, ймовірно, що послужив прототипом для бази Наварро.
  • Справжній Наварро розташований в штаті Техас, значно східніше.
  • ЕД-Е прямував саме сюди.
  • В "Fallout: New Vegas", щоб потрапити в бункер Решти, треба сказати кодову фразу, яку можна дізнатися в ході проходження квесту «Давнину». Кодова фраза: «"Дорогі старі друзі, пам'ятайте Наварро"».
  • Фонова музика, що звучить при відвідуванні Наварро — це "City of Dead", що грає в Некрополі у першій частині гри "Fallout".

Примітки Редагувати

  1. Згідно з даними центрального комп'ютера Наварро.
  2. 2,0 2,1 "Fallout 3 Prima Official Game Guide", стор 41.
  3. З розмов з Джудой Крегером
  4. Завантажувальні екрани Fallout: New Vegas
  5. Інформація від Кріса Авеллона
  6. "Fallout 3 Prima Official Game Guide", стор 103."

Галерея Редагувати

Шаблон:Navbox Наварро

Шаблон:Navbox Анклав

Випадкова вікі