FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FNVGametitle-FB
Ця стаття про місто. Стаття про організацію: Нова Каліфорнійська Республіка
Стаття про цю локацію в Fallout: Шейді Сендс

A trader's Life

НКР (англ. NCR) — локація Fallout 2. Це столиця Нової Каліфорнійської Республіки і один з найбільших міст на західному узбережжі повоєнних США. Столиця НКР зросла на місці селища Шейді Сендс, і стара назва поселення використовується нарівні з новим.

Опис Редагувати

« Це були Шейді Сендс; зараз це місце називають НКР. Нова Каліфорнійська Республіка — вражає, правда? »

— Президент Тандем, Fallout 2

НКР в Fallout 2 являє собою велике, чисте і безпечне місто, населене чесним і працьовитим народом. Саме поселення розташоване на південь від Брокен Хілс, між Сховищем 13 і Сховищем 15, з прилеглим до нього селищем Скват. Колись тут було поселення Шейді Сендс, нині розросталася столиця майбутньої імперії. У внутрішньому місті заборонено відкрите носіння зброї і можна спостерігати поліцейські пости. Відкритий ігровий бізнес також не вітається.

Торгівля в НКР розвинена добре, для персонажа будь-якого рівня тут знайдеться безліч корисних товарів, зброї і броні до медичного обслуговування.

Вхід у внутрішню частину міста патрулюють поліцейські. Щоб потрапити всередину, кожна особа зобов'язана сховати свою зброю.

Закони Редагувати

Закони НКР включають:

  • Зброю не можна носити відкрито в межах міста.
  • Публічне п'янство і вживання наркотиків є підставою для арешту.
  • Работоргівля, азартні ігри і проституція заборонені в межах міста.

На вході в місто можна споглядати плакат:

"«Ласкаво просимо в Нову Каліфорнійську Республіку! Перш ніж увійти в наш чесний місто, будь ласка, ознайомтеся з деякими правилами і обмеженнями."

  • "В межах міста заборонено відкрите носіння зброї."
  • "Особи в стані алкогольного і наркотичного сп'яніння підлягають арешту."
  • "Всередині міста заборонені работоргівля, проституція та азартні ігри."
  • "Незнання закону не звільняє від відповідальності. Ідіотів і розумників в тому числі."
  • "Якщо ви не можете жити по цим законам — валіть звідси на хрін!»"

Райони Редагувати

Умовно столиця НКР розділена на чотири райони:

Карта світу
Ринок
Ранчо Вестина Бізнес-центр
Будівля Ради

Ринок Редагувати

NCR Bazaar
Icon disambig
Основна стаття: Ринок НКР

Знаходиться за межами міста. Тут закони несуть набагато більш м'який характер, ніж у місті, аж до дозволу вільного носіння зброї. Ринок — переважно купецька зона. Торговці, одночасно користуючись захистом міста і «обходячи» його закони, мають можливість торгувати чим і з ким завгодно. Тут розташовані такі магазини, як «ЗБРОЯ» та «Ігуана на паличці від сина Ігуани Боба, а також салун «Груба шкура». Неподалік знаходиться загін для рабів (з цим свавіллям хочуть покінчити рейнджери НКР). Спритні люди побудували його для того, щоб надавати можливість рабовласникам перебувати у внутрішній частині міста (работоргівля і рабовласництво в НКР заборонені й суворо покарані, тому рабів садять в клітини, поки їх господарі ведуть справи в місті). До всього іншого, на цій території розташувалася звалище машин з пришелепкуватим механіком по імені Рэтч.

Бізнес-центр Редагувати

NCR downtown
Icon disambig
Основна стаття: Бізнес-центр НКР

Центр міста. Тут Обраний отримає перший контакт з культурою і побутом НКР. У цьому місці розташовані ключові будівлі, такі як поліцейську ділянку, лікарня, церква Хабологів, штаб-квартира Асоціації скотарів і електростанція. Крім того, тут розташовано відділення Братства Сталі.

Ранчо Вестина Редагувати

Westin ranch
Icon disambig
Основна стаття: Ранчо Вестина

Це приватна власність важливої політичної фігури республіки, члена ради і скотопромисловця — Роджера Вестина. Територія складається з чотирьох будівель, вхід на яку охороняють поліцейські.

Доступ на ранчо Вестина здійснюється тільки при виконанні однієї або кількох умов: у Обраного є голодиск від Лінетт (який вона попросить відвезти Вестіну після розгрому табору нальотчиків), рекомендація шерифа Дюмона (він стоїть на розі біля магазину — потрібно запитати його про роботу, і він направить до Обраного Вестину), якщо Обраний має інтелект < 3, жалісливий охоронець може пропустити на ранчо без всякого справи.

Будівлю Ради Редагувати

Council hall
Icon disambig
Основна стаття: Будівля Ради НКР

Цей район — серце міста та всієї республіки. Саме тут базується її уряд. Сама місцевість являє собою будівлю Ради, розташоване ліворуч від входу на територію; посеред району розташована статуя, споруджена Вихідцю з Сховища — національному герою. Справа знаходиться маєток віце-президента НКР — Френка Карлсона. Сама територія маєтку суворо охороняється і потрапити на неї можна тільки вкравши карту доступу у помічника президента Танді.

Квести Редагувати

Назва Хто дає Нагорода
"Забрати деталі/отримати доступ до Криївки 15" Тандем
"«Подбати про полисмене Джека» для Світи" Світу 6000 ОО і книги
"Завершити перегін брамінів" Дуппо 2000 або 3000 монет
"Взяти папери у доктора Генрі" Мерк 1000 монет
"Випробувати мутагенную сироватку на супермутанте. Знайти мутанта радять у Брокен Хіллс" Генрі Киберпес
"Вбити містера Бішопа" Вестін 750 або 1125 монет
"Передати Лінетт в місті Сховища диск Вестина" Вестін 1500 ОО або 2500 ОО і зброя
"Дістати карту у рейнджерів НКР для работоргівця Вортиса" Вортис 500 монет
"Для рейнджерів: звільнити рабів з загороди" Еліза 3000 ОО
"Доставити польовий звіт хабологов НІК-9 в Сан-Франциско" Просвітлена 500 ОО
"Розібратися з Дуфусом" Мерк
"Вбити хаболога в НКР для Мірка" Мерк 2000 ОО
"Вбити Вестина в НКР, імітувавши нещасний випадок" Джон Бішоп 2000 ОО і 500 $ або більше.
"Вбити Карлсона в НКР" Джон Бішоп 2500 ОО; Вступ в сім'ю Бішоп.
"Припинити напади на брамінів" Вестін 1000 ОО

Примітки Редагувати

Від президента Тандем можна почути історію про Вихідця з Сховища і отримати трохи інформації про розвиток Шейді Сендс.

Поява Редагувати

Місто НКР з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout: New Vegas та Fallout Bible. Примітно, що в Мохаве деякі бійці НКР та інші персонажі говорять, що вони родом з Шейді Сендс. Можливо, до 2281 рікстолиця НКР придбала колишню назву, щоб можна було чітко розрізняти назву держави та її столиці.

За лаштунками Редагувати

  • Фонова музика, що використовується у місті — це «A trader's Life», що грає в Хабе в першій частині гри.
  • Прапор НКР, що висить на стіні в будинку Ради, практично повністю копіює реально існуючий прапор штату Каліфорнія.

Шаблон:Navbox НКР (місто)

Випадкова вікі