FANDOM

Gametitle-FNV

Місце аварії В-29 (англ. Crashed B-29) — локація Fallout: New Vegas пустки Мохаве.

Опис Редагувати

До південно-схід від Колвілл-Бей, на дні озера Мід (біля печери) лежить бомбардувальник Боїнг B-29 Суперфортресс, що розбився 21 липня 1948а, за 129 років до Великої війни.

Квести Редагувати

В небо! • В ході його виконання буде необхідно підняти літак з дна озера, використовуючи 2 понтона, дані Кур'єру Адептом, які потрібно прикріпити між двигунами під кожним крилом. Після спливання літака Адепт пошле своїх роботів розібрати і привезти його в ангари авіабази Нелліса. Після цього можна бачити, як Бомбісти відновлюють бомбардувальник в своїх ангарах.

Примітки Редагувати

  • Після підняття B-29 з дна озера на радіо Нью-Вегас можна почути новини про те, як місцеві жителі бачили великий «об'єкт або тварина» на поверхні озера Мзс.
  • Відновлений бомбардувальник можна побачити в ході квестів «Еврика!», «Ні богів, ні панів» та «Все або нічого». Якщо пройти певну точку і подивитися на небо, можна зауважити пролітає літак, бомбящий позиції Легіону Цезаря або НКР.
  • Після того, як літак буде відновлений в ангарах АБ Нелліса, на його фюзеляжі, біля кокпіта, можна побачити малюнок. Він змальовує молоду Перл у комбінезоні Сховища 34 на тлі двері Сховища в формі шестерні. Малюнок виконаний в типовій манері малювання красунь 1950-х років (пін-ап). Такі малюнки наносили на фюзеляж літаків ВПС США у часи Другої світової війни.
  • Швидке переміщення зоні аварії перенесе Кур'єра на берег Колвілл-Бей.

Поява Редагувати

Місце аварії-29 з'являється тільки у Fallout: New Vegas.

За лаштунками Редагувати

Даний падіння B-29 в озеро Мід сталося в липні 1948 року, хоча справжній літак був лише переробленим для атмосферних досліджень B-29 і не був бомбардувальником. На відміну від ігрової версії B-29 літак з реального світу отримав важкі ушкодження: кокпіт був вм'ятий всередину фюзеляжу, три з чотирьох двигунів відірвалися від літака, лівий горизонтальний стабілізатор був відірваний, а сам фюзеляж розколовся в кормовій частині.

Галерея Редагувати