FANDOM

Gametitle-FO3 PL

Місцеві звичаї (англ. The Local Flavor) — перший квест сюжетної лінії та досягнення Point Lookout, додатку до Fallout 3.

Отримання Редагувати

Через кілька хвилин після установки доповнення Point Lookout і запуску гри Самотній Подорожній отримає на свій Піп-бой повідомлення про те, що до лодочному причалу, який знаходиться на схід Арлингтонской бібліотеки, пришвартувався пором «Герцогиня Гамбіт».

Подорож в Парк Пойнт-Лукаут Редагувати

Прибувши на причал, Самотній Подорожній зустріне тут Кетрін. Вона повідомляє нам про те, що її донька Надін вирушила з поромником Тобаром в парк і пропала. Погодившись допомогти жінці повернути дочку, Подорожній отримує лист для Надін і починає невідзначений квест «Переслідуючи втікачку». Знайшовши Тобара, Подорожній може купити за 300 кришок (або вкрасти) у нього квиток на пором. Щоб відправитися в Пойнт-Лукаут, потрібно увійти в каюту (кімната в задній частині порома) і активувати ліжко. Подорож по річці Потомак починається, а Самотній Подорожній засинає.

Маєток Келверта Редагувати

Поговоривши з Тобаром після прибуття в Парк, Самотній Подорожній отримає координати маєтку Келверта, куди і повинен попрямувати. Увійшовши в будинок, Подорожній повинен допомогти Десмонду Локхарту і його двом собакам (Фреки і Гері) у відбитті нападу дикунів. Після вбивства нападників, Десмонд попросить Подорожнього завершити розпочату справу, зачистивши від непрошених гостей весь будинок, і відкриє двері в іншу частину особняка.

Убивши дикунів у цій частині особняка, в останній кімнаті необхідно буде обрушити стелю, що можна зробити осколковою гранатою або пострілом з вибухонебезпечним цистерн. Вибух обрушить стіни і зупинить наступ дикунів за цим напрямом. Повідомивши про вибух Десмонду, Подорожній отримає доступ в наступну частину особняка. Там підлога провалиться, і Самотньому Подорожньому буде необхідно самостійно повернутися в хол до Десмонду, попутно зачищаючи кожну кімнату. По дорозі буде ще одна кімната, стеля якої необхідно буде обрушити. Після доповіді Десмонду про те, що трапилося розпочнеться фінальна атака дикунів...

Фінальна атака Редагувати

Перед фінальною атакою, Десмонд пропонує встановити міни. Якщо вирішите слідувати його порадам, то робіть це швидко (дикуни нападуть через 30-40 секунд) і акуратно (якщо на міну випадково наступить Десмонд або його пси, то стануть ворожі до Подорожньому. Що б Десмонд і його пси знову стали нейтральні, спробуйте перезайти в Маєтку Кэлвертов). Атакувати дикуни будуть через кілька дверей, групами по 3-5 чоловік. Перша атака йде з верхньої правої двері, потім з нижньої правої, потім з нижньої лівої і в кінці з центральної. Остання група включає в себе бійця, збройного мініганом. Зручніше розстрілювати атакуючих прямо в дверному отворі, де вони не можуть сховатися або втекти.

Нагорода Редагувати

Після того, як останній атакуючий дикун буде знищений, необхідно знову поговорити з Десмондом. В нагороду за допомогу він дає Мандрівнику здатність «Чудовий захисник», що дозволяє наносити більше, а отримувати менше шкоди, якщо при стрільбі стояти на місці.

Крім того, Десмонд попросить довідатися про причини нападу дикунів, почавши цієї проханням квест «Прогулянка з духами».

Примітки Редагувати

  • напарники автоматично звільняються по першому відвідуванні парку Пойнт-Лукаут;
  • Щоб повернути тимчасових напарників, відразу після прибуття в парк вирушайте на будь-яку іншу локацію, крім причалу пілігрима, і з неї швидким подорожжю поверніться на пором.
  • За час поїздки здоров'я Самотнього Подорожнього повністю відновлюється.