Fandom

Архіви Fallout

Місто Сховища

6917статей у
цій вікі
Add New Page
Обговорення0 Share
Gametitle-FO2.pngGametitle-FNV.pngGametitle-FNV LR.pngGametitle-FB.png

All Clear Signal

Місто Притулку (англ. Vault City) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Місто в північно-східній частині основного регіону. Засноване жителями Сховища 8 з допомогою ГЭКК після того, як у 2091 році вони вийшли з Сховища, отримавши чіткий наказ.

У 2241 році в Місті Сховища жило 103 громадянина і невідоме число негромадян.

Суспільний лад Редагувати

Лідер міста — Перша Громадянка Лінетт, проте верховна влада належить Раді. У Місті Сховища немає рівноправності, фактично дозволена работоргівля і панує негативне ставлення до гулей та інших мутантів. Вхід у Внутрішне місто обмежено: у денний час з денним пропуском, або за документами громадянина в будь-який час (див. розділ «Громадянство»). Взагалі, в Місті Сховища склалася атмосфера ксенофобії. Мандрівник, заплативши велику суму грошей, може жити в Передмісті під охороною міцних стін і масивних турелей, але йому будуть недоступні деякі магазини Міста, клініки та інші місця «тільки для громадян». Також громадяни Внутрішнього міста оподатковуються великими податками, тому бажаючих жити там небагато. Народжуваність в місті — планова, тобто діти народжуються тільки тоді, коли вважатиме за необхідне адміністрація (як це не парадоксально).

Громадянство Редагувати

Самий вірний спосіб одержати громадянство Міста Сховища — народитися в ньому. Отримати громадянство тому хто не народився там можливо, якщо здати неймовірно складний іспит на громадянство. Але з громадянина знімаються всі обмеження, які накладені на простих жителів (наприклад, тільки громадяни можуть входити в Сховище 8).

Лінетт, зустрівши Обраного, пропонує йому розібратися з електростанцією в Гекко, щоб отримати громадянство. Однак, навіть виконавши квест, отримати громадянство у Лінетт не так-то просто.

Можна купити фальшиве посвідчення Громадянина — володіння їм знімає майже всі обмеження.

Міжміські відносини Редагувати

Vault City Emblem.png

Емблема Міста Притулку

Незважаючи на презирство до чужинців, Місто Сховища регулярно торгує з Нью-Ріно, Реддінгом, Брокен Хіллс, продаючи їм свої медикаменти.

В даний час у Міста Сховища склалися проблеми з грабіжниками з НКР (останні тиснуть на Місто Притулку, схиляючи до приєднання).

НКР Редагувати

НКР давно схиляла Місто Сховища приєднатися, але весь час отримувала відмову. Конгрес НКР ухвалив таємне рішення, за яким створюється терористична група, мета якої — змусити "Місто Сховища" приєднатися до НКР. Лідером цієї групи обрано Джон Бішоп в обмін на надання йому, в разі успіху операції, посади мера Нью-Ріно.

Незабаром, після перемоги над Анклавом, Місто Сховища увійшов до складу Нової Каліфорнійської Республіки і, ймовірно, стане столицею нового штату. Станом на 2281 рік, Місто Сховища процвітає і імовірно є великим медичним центром.

Райони Редагувати

Місто Сховища складається з чотирьох районів:

Сховище 8 Редагувати

В експерименті з системою Сховищ, проведеному американським урядом, Сховище 8 було контрольним Сховищем управління. Воно повинно було бути розкрите рівно через 10 років після Війни. За планом, у Сховище 8 повинні були бути поставлені 2 модуля ГЭКК, але з-за помилки служби доставки у Сховище 8 був доставлений один ГЭКК і 1000 водяних чіпів для Сховищя 13 (як нескладно здогадатися, другий ГЭКК був доставлений в Сховище 13). Після заснування Міста Сховища саме Сховище 8 використовується як склад.

Квести Редагувати

Назва Хто дає Нагорода
"Дістати плуг для містера Сміта" Сміт 250 ОО, Дезерт Ігл
"Доставити валізку Мура містерові Бишопу в Нью-Ріно" Томас Мур 500 ОО
"Доставити зразок гвинта докторові Трою" Доктор Трой 1000 монет
"Вирішити проблему електростанції в Гекко" Лінетт Громадянство, 4500 ОО
"Передати диск Лінетт Вестину в НКР" Лінетт 2000 ОО
"Врятувати Джошуа, чоловіка Аманди" Аманда 500 ГО, 32 монети
"Передати пиво і самогон (по 10 пляшок того і іншого) Лідії" Лідія 250 ОО, 300 монет
"Передати плоскогубці (інструменти) і гайковий ключ Валері" Валері 250 ОО, 50 монет,Суперремнабор
"Розвідати вісім секторів навколо Гекко і повернутися до Старку" Старк 350 ОО, 300 монет
"Увійти в НКР і повернутися до Старку" Старк 750 ОО, 500 монет, сенсор руху
"Винищити нальотчиків" Старк 4000 ОО

Журнал мандрівника Місто Сховища Редагувати

« Місто Притулку
  • Місто Притулку: у цій утопії немає ні злочинності, ні інших соціальних хвороб, що вражають інші спільноти Північної Каліфорнії. Він незалежний з моменту своєї появи з Притулку 8. Економіка міста процвітає, грунтуючись на експорті медтехнологий інших поселень Північної Каліфорнії. Всім мешканцям рекомендовано залишатися в Місті Притулку, поки це можливо.
  • Населення: за поточними даними перепису 103 жителя.
  • Керування': Перший Громадянин і Рада.
  • Рівень радіації навколишнього середовища: файли були видалені, наступний шлях недоступний: [-$гекко-/-$зараження підземних вод-]
  • Рівень мутації: файли були видалені, наступний шлях недоступний: [-$рівень народжуваності %-]
»

Журнал мандрівника Місто Сховища

Примітки Редагувати

  • Доступ в Сховище 8 дозволений тільки громадянам Міста.
  • Швидке переміщення в Резиденцію або Сховище 8 з карти неможливо (навіть після отримання громадянства).
  • В Сховище 8 можна проникнути відразу ж, не виконуючи ніяких квестів. Для цього необхідно стати на мінімальній відстані від входу в Сховища і почати бій (але нікого не атакувати). Після цього можна сміливо перейти до входу в Сховище, охоронці вас не зупинять. Це ніяк не вплине на ставлення до вас мешканців і охоронців Міста Сховищеа і не спричинить ворожості.
  • Умовно статус Обраного може бути одним з трьох: не громадянин, громадянин і вигнанець. Атака будь-якого жителя Міста Сховища (навіть мешканця Передмістя) автоматично позбавляє Обраного громадянства, переводить його в вигнанця і знижує репутацію у Місті Сховища на 30. Вигнанця автоматично атакують всі жителі.
  • З-за ксенофобії Обраний не може провести всередину бізнес-центру, а тим більше Резиденції, напарників Маркуса Ленні, не будучи капітаном охорони Міста Сховища. В кращому разі з ним відмовляться розмовляти.
  • Кесс, персонаж "Fallout: New Vegas", під час бою, може вимовити фразу: «Не ховайте мене в Місті Притулку"».
  • Улісс у розмові з Кур'єром згадує, що його бачили в Місті Сховища[1].

Поява Редагувати

Місто Сховища з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout: New Vegas, доповненні до Fallout: New VegasLonesome Road та Fallout Bible.

За лаштунками Редагувати

  • Хоч і багато хто вважає, що Томас Мур є пародією на Томаса Мора, автора «Утопії», який також проповідує утопічні ідеї, Леонард Боярський говорить, що він названий в честь розробника "Fallout 2" Чеда Мура).
  • Чоловік, у якого проблеми в туалеті будинку побачень поруч з мерією Міста Притулку, час від часу каже: «На кого працює Другий Номер?!?!"» («"Who does number two work for?"») — те ж саме запитував у аналогічному приміщенні Остін Пауерс.
  • Час від часу медичні комп'ютери в Притулок видають забавні фрази:
    • «Дивна гра. Єдиний спосіб виграти — не грати взагалі» («Strange game, only winning move is not to play»). Ця фраза є відсиланням на фільм «Військові ігри» («Wargames»).
    • «Пінг». В «The Meaning of Life» Монті Пайтона лікарі навчили комп'ютер видавати цей звук, щоб здивувати адміністратора.
    • «Небезпека! Уілл Робінсон!». Ця фраза належить роботу-охоронцю з фільму «Загублені в космосі».

Примітки Редагувати

  1. DialogueExportNVDLC04Ulysses.txt

Галерея Редагувати

Притулок 8 Редагувати

Шаблон:Navbox Місто Притулку

Випадкова вікі