FANDOM

Gametitle-FO3Gametitle-FO3 BSGametitle-FO3 OAGametitle-FNVGametitle-FNV OWBGametitle-FO4
Mbox default
Незавершена стаття

« Модель робота „Містер Сміливець“ надійшла на озброєння армії США незадовго до ядерного апокаліпсису 2077 року. »

Завантажувальні екрани Fallout 3

«Містер Сміливець» (англ. Mister Gutsy) — істота Fallout 3, Fallout: New Vegas та Fallout 4.

Опис Редагувати

«Містер Сміливець» — бойова модель робота «Містер Помічник», яка надійшла на озброєння армії США незадовго до початку ядерної війни. Сміливець оснащений плазмовим рушницею і вогнеметом і є другим за потужністю серед бойових роботів, поступаючись в озброєнні лише охоронного роботу (не враховуючи секьюритронів). Під корпусом є двигун на ядерному паливі і маніпулятори зі зброєю. Пересування здійснюється по повітрю за рахунок реактивного двигуна.

Знищення Редагувати

Досить небезпечний і добре озброєний супротивник. Потрібно знищувати на відстані зі зброї з високим УОС або збитоком, при цьому бажано бути в русі, так як стріляє він досить точно. Для його знищення також відмінно підходять імпульсні гранати і міни. Крім того, при наявності спроможності «Робототехнік» можна підкрастися ззаду і відключити робота.

Fallout 3 Редагувати

Містери Сміливці зустрічаються по всій території Столичного пустища при високих Рівень персонажа рівнях Самотнього Подорожнього. Іноді з'являються при випадкових зустрічах.

Крім того, зустрічаються іменовані Сміливці, яких можна зустріти в різних місцях:

Operation: Anchorage Редагувати

У симуляції звільнення Анкоріджа присутні закамуфльовані під зимову обстановку Містери Сміливці.

Broken Steel Редагувати

Гувер — персональний автоматизований лакей інженера по імені Стиггс.

Fallout: New Vegas Редагувати

У Fallout: New Vegas є кілька місць, де можна зустріти Містера Сміливця:

Old World Blues Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Містер Сміливець серії «Марк»
Містер Сміливець серії «Марк» — охоронці Великої Гори.
Icon disambig
Основна стаття: Містер Санітар серії «Марк»
Медична модифікація, включаючи унікального — Д-р Санітар ДМН ДФМН ДСН.

Fallout 4 Редагувати

Icon disambig
Основна стаття: Містер Помічник (Fallout 4)
  • Іноді, подорожуючи Співдружності, можна зустріти Містера Сміливця б'ється з групою супротивників. Нерідко зустрічаються легендарні представники. Після знищення противників, нападає на Вцілілий.
  • Містерів Сміливців часто використовують Стрілки.

Примітки Редагувати

Поява Редагувати

Містер Сміливець з'являється у Fallout 3, доповненнях до Fallout 3Operation: Anchorage, Broken Steel, Fallout: New Vegas та доповненні до Fallout: New VegasOld World Blues.

Галерея Редагувати

Fallout 3 Редагувати

Fallout 4 Редагувати