FANDOM

Містер Едвін Бротч (англ. Mr. Edwin Brotch) — персонаж Fallout 3, житель Сховища 101, вчитель у школі.

Опис Редагувати

Єдиний син свого батька. Як його батько і дід, він став шкільним учителем. Він не одружений і не має дітей. Навчає дітей англійської літератури, математики та наукам. Едвін — людина, відповідальна за проведення іспиту К.О.З.А., перевірку тестів і розподіл учнів по професіях.

За його власними словами, в юності був таким же нахабою, як і Самотній Мандрівник ставився до іспиту несерйозно, тому й опинився на цьому місці.

Квести Редагувати

  • Майбутнє в тумані • Мандрівник може переконати вчителя підробити результати тесту. Гравець просто вибере ті навички, які є найбільш бажаними для його персонажа. Переконати вчителя підробити результати можна як до самого тесту, поговоривши з учителем, так і після, не погодившись з результатами тесту. Едвін погоджується на підробку результатів через доброзичливого ставлення до батька мандрівника і в силу свого сумного досвіду, коли його самого призначили на цю нецікаву роботу.
  • Проблеми на домашньому фронті • Під час виконання квесту містера Бротча можна знайти у в’язниці через його підтримку Амати під час бунту. Перебуваючи в ув’язненні, Едвін дізнався, що найбільш радикальні охоронці планують жорстко розправитися з бунтівниками, не повідомляючи про це Доглядачеві. Мандрівник може звільнити вчителя, зламавши термінал або скориставшись паролем офіцера Уілкінса.

Нотатки Редагувати

  • Очевидно, що Бротч недолюблює Буча за його хуліганські вчинки і в момент розподілу Буча в перукарі явно насолоджується ситуацією.
  • Христина Кендалл після здачі іспиту та призначення в ремонтники скаже Мандрівникау, що «містер Бротч — великий жирний брехун».
  • На шкільній дошці в класі написано Brotch the crotch (укр. Бротч — проміжність).
  • У вирізаних з гри терміналах Пеппер і Беатрис міститься порожній лист від Daniel Brotch.

Поява Редагувати

Містер Бротч з’являється тільки у Fallout 3.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі