FANDOM

Gametitle-FO3

Icon disambig
Мініган має і інші види.

Мініган (англ. Minigun) — важке зброя у Fallout 3.

Особливості Редагувати

Мініган в Fallout 3 стає потужною зброєю. В кінцевому рахунку, його ефективність і найбільш підходящі ситуації для його застосування залежать від того, наскільки розвинений навик «Важка зброя» і від стилю бою гравця. При низькому рівні навику, мініган, подібно огнемету, є потужним зброєю для стрільби тільки з близької відстані з-за великого розкиду. Будучи в умілих руках, мініган ефективний майже виключно проти великих цілей і проти ворогів середнього рівня, наприклад, супермутанты, рейдери і так далі, і може бути ефективно використаний для бою проти невеликих груп. Ті гравці, у яких низький рівень навику, знайдуть вогневу міць минигана не надто вражаючою, оскільки він розкидає кулі віялом в усі сторони (зазвичай витрачаючи багато боєприпасів і частенько — мимо цілі), і в цілому малоефективний для усунення серйозних супротивників, таких, як робот-охоронець і кіготь смерті.

Серйозним недоліком цього кулемета полягає в тому,що для запуску деколи потрібно до кількох секунд,що в поєднанні з високим розкидом робить його незручним для стрільби на бігу. Також мініган може бути неефективний проти швидких ворогів і в бойових ситуаціях, які вимагають швидкого реагування.

В ідеальному стані ця зброя може вистрілити 3333 рази (приблизно 14 магазинів) перед тим, як зламається.

У минигана є унікальна версія — «Юджин», який можна отримати в якості нагороди за виконання квесту «Рейнджери Рейлі» або зняти з трупа Цеглаа. Варто згадати його втрата, що більше на 50%, що при вмілому використанні робить Юджин зброєю з потужним зупиняючу дію.

Місцезнаходження Редагувати

Цікаві факти Редагувати

У Форте Індепенденс в одному з дослідницьких терміналів можна наткнутися на наступну замітку:

Transcript

Дослідження - мініган

Об'єкт -> Мініган

Дослідник -> Х. П. Сміт

Результат -> Чому я звернувся до дослідження такої древньої технології? Практика, практика, практика, і т. д. і т. п. Як би те ні було, мініган використовує істотно менші патрони, ніж більшість гвинтівок з тих, що можна знайти в Пустках. Однак режим вогню минигана компенсує малий розмір 5-мм патронів, посилаючи в ціль град куль. Його значних розмірів укупі з фірмовим риком достатньо, щоб будь-яка жива істота почала метатися в пошуках укриття. Це чудове зброя призначена для вогню на придушення і дозволяє іншим бійцям обійти з флангів нічого не підозрює ворога. Магазин містить приблизно 100 патронів.

Галерея Редагувати

Концепт-арти Адама Адамовича Редагувати

Звуки Редагувати

BurstVB
ReloadVB
JamVB