FANDOM

Gametitle-FO4
Icon disambig
У Вікі Fallout є статті про інші монтувалкі.

Ломик ЗШ#Fallout 4|Помилки перекладуIcon sic (англ. Tire iron) — холодне зброя Fallout 4.

Опис Редагувати

Насправді звичайний ломик — інструмент шоферів і гаражних механіків, службовець для зняття коліс і разбортовки шин. Через брак кращого може використовуватися і як примітивне холодна зброя ударної дії. Шляхом модифікації може бути перетворений в якусь подобу сокири.

Місцезнаходження Редагувати

  • Вперше гарантовано зустрічається відразу за мостом на дорозі з Сенкчуарі у Конкорд, стирчить з собачого трупа поруч з тілом волоцюги.
  • У подальшому можна повсюдно знайти в Співдружності, у торговців і у ворогів.

Модифікації Редагувати

Пояснення: модифікації можливо названі інакше, ніж в меню майстерні. Назви у таблиці відповідають назвам модифікацій у вигляді предметів. Після видалення з зброї ці предмети можна спостерігати в інвентарі, в розділі «модифікації». Ломик має одну-єдину можливу модифікацію.

Модифікація Вимоги Компоненти Нові характеристики Base ID
damageIcon damage weightIcon weight ЦінаIcon merchant
Ломик з лезами - Клей
Гайка
Сталь
21 + 15 bloodIcon blood 3 37 0018781a

Примітки Редагувати

  • Значення утрати в таблицях відповідають базовому — при СИЛ=0 та без впливу здібностей. Кожна одиниця Сили дає +8 % до втрати. Це стосується і додаткового фізичного утрати від модифікацій.
  • Втрати від крововтрати наноситься не відразу, а розтягується в часі. Він завжди наноситься в повному обсязі, бо опору проти нього не існує.
  • У Співдружності можна роздобути екземпляри, що володіють одним з «легендарних» властивостей, детальніше про які можна прочитати в профільній статті.

Поява Редагувати

Ломик з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати