FANDOM

Gametitle-FO4

Монсеньйор-Плаза (англ. Monsignor Plaza) — локація Fallout 4.

Опис Редагувати

Чотириповерхову будівлю в Кембриджі, де війни розташовувався торговельний центр «Монсеньйор-Плаза». На момент перебування його Вижив заселене рейдерами. Зовні будівлю охороняють кілька рейдерів. Їм у цьому допомагають прожектор і, керована з терміналу в післявоєнній прибудові праворуч від входу, кулеметна турель. У самій прибудові є ще один вхід в локацію. Біля центрального входу у воді захована ще одна турель (можливість відключення). Підходи до центрального входу заміновані. Ліворуч від центрального входу можна виявити блакитну сталеву двері, замкнені на «дуже складний замок», - ще один вхід в локацію.

Всередині приміщення довоєнні магазини одягу, книг, побутової техніки, зброї та кафе.

Хімлабораторія знаходиться біля дверей з написом «Вихід», яка заміновано кришко-міною. Пастка знаходиться «під ногами», міна — над дверима. На сходах дзвіночки з бляшанок на допомогу рейдеру, сторожащему термінал Сью.

Квести Редагувати

Знахідки Редагувати

Mbox default
Неповний список предметів

Предмети

Ігрові об'єкти

** Предмети в контейнерах можуть генеруватися випадково

Околиці Редагувати

Примітки Редагувати

  • В локації присутній протектрон, активується з терміналу, захищеного паролем «середньої» складності.
  • Неподалік від локації (приблизно на рівній відстані від Грінтек Дженетікс, кратера і торгового центру) можна виявити тіло мертвого кротокрыса з двома осколковими мінами на спині. Міни хоч і показують все своїм виглядом, що знаходяться в активному стані, але при наближенні ніяк себе не проявляють.
  • Якщо Вижив зачистив Уолден-понд до виявлення локації, то можна буде підслухати розмову рейдерів сидять в прибудові, які згадки про це і назвуть Вижив «психом, влаштували різанину в Уолден».
  • Існує велика ймовірність зустріти в прибудові «легендарного» рейдера.

Поява Редагувати

Монсеньйор-Плаза з'являється тільки у Fallout 4.

Галерея Редагувати