FANDOM

Gametitle-FO2Gametitle-FNVGametitle-FOS

Модок (англ. Modoc) — локація Fallout 2.

Опис Редагувати

Порівняно велике поселення, з розвиненою інфраструктурою. На карті його відзначить Ед. Оскільки в місті є шериф, але відсутні зміцнення і воєнізовані формування, є підстави вважати, що місцевість в окрузі є спокійною і малонаселеною. Досить вдале розташування: місцевість не заражена, за винятком городу Фаррела, де водяться радіоактивні щури і свинокрыси; через місто проходить один з торгових маршрутів[1] і зміст готелі є прибутковою справою[2].

По всій видимості, Модок є характерним післявоєнним поселенням, яке веде натуральне господарство (не надто продуктивна в умовах Пустки) і займається дрібнотоварним ремісничим виробництвом (зокрема, тут є шкіряна майстерня). В обмін на необхідні їм товари жителі можуть продавати сільськогосподарську продукцію, в'ялене м'ясо з бойні, здобич мисливців, в окремих випадках — знайдені ними в околицях довоєнні артефакти.

Подальший розвиток громади обмежує брак водних ресурсів.

Саме місто складається з двох частин:

Головна вулиця Редагувати

ModocMainStreet

Icon disambig
Основна стаття: Головна вулиця Модока

Тут знаходяться найбільш значущі будівлі та господарські споруди: міський універмаг, церква, бойня, кожевня, колодязь.

Мотель Редагувати

ModocBedAndBreakfast

Icon disambig
Основна стаття: Мотель (Fallout 2)

Район названий за фактом розташування самого великого будови Модока — мотелю Троянди. Крім самого мотелю, в цьому районі є «-05-0019курник», міський хлів, будинок Фаррела і туалет, через який можна потрапити в печеру, пристосовану для суспільних потреб.

Печери Модока Редагувати

ModocCaves

Печера під туалетом

Icon disambig
Основна стаття: Печери Модока

Печера знаходиться під міським туалетом і використовується за відповідним призначенням.

Навколо міста розташовані такі локації:

Город Фаррела Редагувати

Farrels garden

Icon disambig
Основна стаття: Город Фаррела

Звичайний город засіяний, в основному, кукурудзою і капустою. Знаходиться в передмісті і належить місцевому фермеру Фаррелу. Нещодавно город заполонили гризуни, і Обраний допомогти старенькому, зачистивши полі.

Вигін брамінів Гришема Редагувати

ModocBrahminPastures

Icon disambig
Основна стаття: Вигін брамінів Гришема

Поле, оточене мізерною рослинністю і випаленими деревами. Тут пасуться браміни Грішема. Йому, до речі, набридли постійні набіги диких собак, нападників на стадо, тому він може дати Обраному завдання на їх знищення.

Можливості Редагувати

  • вступити у шлюб з ким-небудь із дітей Гришема, причому незалежно від статі Обраного.
  • Можна придбати у власниці мотелю Троянди склянку води за $ 1000 і на додачу отримати печиво, який додає +1 ОД на час.
  • Обраний може замовити у Троянди порцію «-05-0041Пустошного омлету», повністю відновлює здоров'я. Якщо інтелект Обраного менше 4, добра Троянда буде годувати його омлетом раз в день безкоштовно.
  • Якщо в північному районі міста відкрити клітку і сарай (завал розчищається руками), випустити «-05-0043курочку» і швидше покинути місцевість, а потім знову повернутися, майже всі жителі будуть мертві. «Курку» можна вбити, але в цьому випадку омлету більше не буде.
  • Якщо в Обраного є мотузка, можна відкрити колодязь і спуститися туди, там знайдуться мішки з монетами (-1 до карму за кожен піднятий) і пневматичну рушницю Джонні.
  • Поруч з скотобойней Гришема лежить поранена корова. Маючи достатній навичка «-05-0050Лікар» (50+), Обраний може вилікувати брамина і отримати 200 ОО і +5 одиниць карми.

Квести Редагувати

Назва Хто дає Нагорода
Щось дивне відбувається на фермі, на північний схід від Модока. Провести розслідування і доповісти про результати Джо Джо 3500 ОО
Знайти і повернути золоті годинники Корнеліуса Корнеліус 1500 ОО або 500 ОО
Джонні пропав. Знайти і привести додому до Балтазу Балтаз 2000 ОО, рушницю Джонні, бойова шкіряна куртка
Знищити гризунів в городі Фаррела Фаррел 300 ОО, печиво
Передати Джо в Модоке повідомлення від убульців Вегейр 2000 ОО, штурмова гвинтівка АК-112,
50 5-мм патронів
Джо з підозрою ставиться до ушельцам. З'ясувати, що за трупи були знайдені на Фермі жахів і що сталося з Карлом Джо 3500 ОО
Відправитися в Дірку і сказати Карлу, що він може спокійно повертатися додому Джо 500 ОО
Знищити собак, нападників на брамінів Гришема Грішем До 1000 монет, 600 ОО
Вилікувати брамина Бесс 100 ОО + 5 карми

Баги Редагувати

pcIcon pc Відвідавши Модок вперше, при наявності хоча б одного напарника, Обраний може почути від Марії фразу: «Не я очікувала побачити це місце так скоро». Дана фраза повинна спрацьовувати тільки при умові присутності самої Марії в партії і при повторному відвідуванні даної локації. Відбувається баг з-за помилки скриптів, неправильно визначають цього супутника.

Поява Редагувати

Модок з'являється у Fallout 2 та згадується у Fallout: New Vegas та Fallout Shelter.

За лаштунками Редагувати

Примітки Редагувати

  1. Кур'єр у Нью-Ріно, місті Сховища, Покинутому форті і на Великому Кільці (караванний шлях, що пролягає через Нью-Ріно, Модок, Дірку, Реддінг і Місто Сховища).
  2. При спробі Обраного зняти кімнату Троянда незмінно відповідає: «Вибач, у нас немає вільних кімнат. Прибув великий караван, і вони зайняли всі кімнати».

Шаблон:Navbox Модок